Gå til innhold

CS: S nåd dine forventninger?

Anbefalte innlegg

Hadde vøl egentlig ikke noen høye forventninger, betaen kom rett etter at jeg hørte om det. Vart først veldig begeistra over den nye fysikkmotorn. Ble vandt tell det etter en stund.. så ble det liksom bare tell *cs*, og 1.6 ble glemt. Likt som 1.5 og 1.4 før det.

Er bare litt synd at det hakker litt på store servere, gleder meg tell PC oppgradering!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alt i alt så digger jeg cs:s bare for å drepe tid.. det er morsomt, men det er ikke cs per se.

det er mer et nytt spill..

når jeg spiller mixer er det 1.6 all the way..

de negative tingene er at jeg syntes brettene som er der nå blir kjedelige, havana, piranesi etc, prodigy er by far det beste brettet hittil..

når det kommer 4 modeller til vært team som i 1.6 og nye brett vil jeg spille mer..

Lenke til kommentar
Folk som vil at CSS ska vær som CS 1.6 er bare folk som ikke tolererer å bytte spill pga di blir EID i det nye spillet...+ mye annet.

Det der er trolig den mest idiotiske uttalelsen jeg har hørt så langt i år.

Jeg er en av de som synes 1.6 er bedre enn CSS, men allikavel er det null problem å plukke 4-5 folk med hagle på en runde. De fleste ferske CSS-gamerne vet ikke forskjellen på B1 og B2. Det å da bli eid er rimelig vanskelig.

Lenke til kommentar
Folk som vil at CSS ska vær som CS 1.6 er bare folk som ikke tolererer å bytte spill pga di blir EID i det nye spillet...+ mye annet.

Det der er trolig den mest idiotiske uttalelsen jeg har hørt så langt i år.

Jeg er en av de som synes 1.6 er bedre enn CSS, men allikavel er det null problem å plukke 4-5 folk med hagle på en runde. De fleste ferske CSS-gamerne vet ikke forskjellen på B1 og B2. Det å da bli eid er rimelig vanskelig.

Det har faktisk en del å si

Kjenner cs horer som er ganske gode i 1.6, men blir er ikke vant med åssen source fungerer (aiming og slikt)

Er bare noe å venne seg til, med andre ord

Har selv vært 1.x hore da jeg var mindre

:roll:

Endret av co2
Lenke til kommentar

Eg hadde absolutt ingen forventnigar til cs:s og hadde egentlig ikkje tenkt å spele det, men det vart no til at eg spelte litt, og litt meir og litt meir. No er eg strålande fornøgd! Vel og merke hadde eg knapt spelt nokon av dei tidlegare cs versjonane meir enn 30min. til sammen!

Lenke til kommentar
Derfor de fleste 1.6 spillere ikke liker cs:s.

Som da bare beviser at de er noen utoldmodige 14tisser

co2; jeg må bare få lov til å legge inn at det virker så absolutt som om du er den største fjortissen her så lenge det er noen som ikke liker ett spill som du liker.

Lenke til kommentar
Derfor de fleste 1.6 spillere ikke liker cs:s.

Som da bare beviser at de er noen utoldmodige 14tisser

co2; jeg må bare få lov til å legge inn at det virker så absolutt som om du er den største fjortissen her så lenge det er noen som ikke liker ett spill som du liker.

Når enkelte kritiserer source å sier det er dårlig så skal ikke jeg si noe når jeg liker spillet? Sa bare hvorfor de ikke liker spillet

Endret av co2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...