snesoey Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Noen som vet, om det i det hele tatt er mulig, hvordan man kan sende meldinger til brukere som sitter på en annen plattform? F.eks. sende melding fra PC-bruker til Mac-bruker, vise versa, uten å måtte installere ny software. Da tenker jeg noe ala "net send". Lenke til kommentar
H-kon Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Etter det jeg vet finnes det ikke noe tilsvarende enda for classic, mulig for OS X men jeg er ikke sikker. Kanskje SAMBA har noe? Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Pc-brukerne har Windows 2000 eller XP, Mac-brukerne har OS9 eller nyere. Om det hjelper noe. SAMBA? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Tviler på at det finnes noe innebygd i Windows/Apple som kan gjøre noe slikt. Blir nok enklere å innstallere en instant messaging klient (tror ICQ finnes for Mac). Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Joda, ICQ finnes til Mac (bruker den selv). Hadde håpet det var en enklere måte, enn å gå rundt, eller å få folk til å måtte installere programvare. Den gang ei (?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå