Gå til innhold

Rome Total War: Hva håper dere at blir forbedret i patch 1.2


Anbefalte innlegg

Tror ikke det er vlitt opprettet noen tråde om dette. Så hva håper dere blir forbedret i patch 1.2. Mitt største ønske er multiplayeren, som ikke lar meg og mange andre spille på internett. Hvis dette blir fikset er jeg sjeleglad. Det er en del andre ting som jeg ikke kommer på i øyeblikket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Battle AI... ble enkelt alt for fort, litt camp AI hadde ikke skadet heller, men battle er viktigere.

 

Fiksa Bridgebattles, sånn at folka ikke dauer uten grunn når de skal trekke seg.

 

Setta på en Timer Option, jeg veit at det er enkelt å fjærne den, men det hadde vert kjekt å ha det i det ekte spellet.

 

Fikse saveødelegger buggen.

 

Kanskje mekke litt på skipslag, det tar liksom 3-6 turer å synke et eneste skip!

 

+de MANGE andre bugsa.

Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg en funksjon for innstilling av høy eller lav bane på alle bueskyttere. Altså, innstilling av høy eller lav vinkel. På denne måten kunne du be archers om å skyte høyt for å treffe fienden om fienden står noen meter foran dine styrker uten å måtte sende halvparten av pilene i ryggen på dine egne ved å benytte lav vinkel.

 

En slik funksjon måtte i såfall balanseres ved dårligere presisjon og en endret nedslagskraft slik at det gir mening å benytte seg av lav vinkel når sjansen for å treffe dine egne er liten.

 

Noe som kunne vært enda bedre var å gi archers(ol.) ansvarsområder der de kan skyte så mye de vil. Altså markere et område godt forann dine tropper der de fritt kan velge mål.

 

 

Bortsett fra dette kunne jeg tenke meg utvidete muligheter for diplomati. Akkurat nå så er en hvilken som helst diskusjon ut sånn som dette:

A) Trade Rights?

B) Klart det!

A) Allianse?

B) Joda, det kan vi gå med på.

A) Min kartinformasjon for din kartinformasjon? (når du har ca. hele kartet for salg og han kun en liten flik)

B) Ikke f***! Dø din syke j****!

Som sagt er ikke et slikt diplomati spesielt artig. På samme måte er det ingen måte til å true en motstander til å trekke unna en hær som har forvilla seg inn på ditt område (når dere ikke er i krig), du kan heller ikke deklarere krig via diplomat.

Endret av Amnio
Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg en funksjon for innstilling av høy eller lav bane på alle bueskyttere. Altså, innstilling av høy eller lav vinkel. På denne måten kunne du be archers om å skyte høyt for å treffe fienden om fienden står noen meter foran dine styrker uten å måtte sende halvparten av pilene i ryggen på dine egne ved å benytte lav vinkel.

 

En slik funksjon måtte i såfall balanseres ved dårligere presisjon og en endret nedslagskraft slik at det gir mening å benytte seg av lav vinkel når sjansen for å treffe dine egne er liten.

 

Noe som kunne vært enda bedre var å gi archers(ol.) ansvarsområder der de kan skyte så mye de vil. Altså markere et område godt forann dine tropper der de fritt kan velge mål.

 

 

Bortsett fra dette kunne jeg tenke meg utvidete muligheter for diplomati. Akkurat nå så er en hvilken som helst diskusjon ut sånn som dette:

A) Trade Rights?

B) Klart det!

A) Allianse?

B) Joda, det kan vi gå med på.

A) Min kartinformasjon for din kartinformasjon? (når du har ca. hele kartet for salg og han kun en liten flik)

B) Ikke f***! Dø din syke j****!

Som sagt er ikke et slikt diplomati spesielt artig. På samme måte er det ingen måte til å true en motstander til å trekke unna en hær som har forvilla seg inn på ditt område (når dere ikke er i krig), du kan heller ikke deklarere krig via diplomat.

Er enig i alt du sier her Amnio! (utrolig, men sant :p )

Har faktisk ikke fått en eneste kartinformasjon fra fienden ennå :thumbdown: ,

når man foreslår det trekker han bare frem at han gjerne vil ha trade rights med deg.... :roll:

 

TSP :)

Lenke til kommentar
Det er jo absolutt ikke rart, blir det samme som å heie på to fotball lag som spiller mothverandre (i overført betydning). Går jo ikke ann det vel?

Når du først blander inn fotball. La oss ta mitt tillfelle: Jeg heier på både Vålerenga og Real Madrid (La oss si allianse med Gaul og Britannia). Slutter jo ikke å heie på et av lagene (en av factionene) fordi de spiller (kriger) mot hverandre?

 

Burde vært mulighet for å ikke ta stilling til krigen. Synes nå jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...