game_master Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Jeg og noen venner bruker dc++. Vi tenkte å dele noen filer, men jeg får ikke kobla meg til han eller omvendt. Vi får begge connection timed out. HAr prøvd grant extra slot. Han er active og jeg passive. Begge uploader til andre folk stadig vekk. Hva kan være problemet? Emnetittel endret. "Problemer med DC++" sier ikke annet enn at du har et problem med DC++, ikke hva problemet går ut på. Prøv å være så beskrivende som mulig. PoleCat. Endret 11. januar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har dere nok upload-slots tilgjengelig da? Sjekk i innstillingene, under Sharing, og prøv å åpne enda en slot når begge er på. Lenke til kommentar
game_master Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 ja, har ledige slot. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hadde samme problemet, for meg hjalp det å bytte til oDC Lenke til kommentar
Doffen01 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg kan ikke connecte. Er det en brannmur? Lenke til kommentar
game_master Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 ingen som aner hva som er galt. hvor finner jeg det beste dc++ forumet? Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 ingen som aner hva som er galt. hvor finner jeg det beste dc++ forumet? DC-Hub.com er et norsk forum for Direct Connect. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå