Gå til innhold

Garry's Mod screenshots

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, takker for den.

Litt off-topic, menmen: Hvordan kan jeg spawne folk? (vet at dette er nevnt X antall ganger før, men jeg finner det ikke! :blush: )

EDIT: Og er det noen mulighet for å "gjemme vekk" HUD og våpen, slik at jeg har dem, men ikke ser dem?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Litt off-topic, menmen: Hvordan kan jeg spawne folk? (vet at dette er nevnt X antall ganger før, men jeg finner det ikke! :blush: )

Når du trykker på Q får du opp en meny der du kan spawne alt.

EDIT: Og er det noen mulighet for å "gjemme vekk" HUD og våpen, slik at jeg har dem, men ikke ser dem?

EDIT: Hva mener du? Ha f.eks. gravitygun oppe uten at du ser den, eller når du skal ta bilde?

Endret av PCXray
Lenke til kommentar
[iC' date=02/02/2005 : 18:06] Jeg vet det med å spawne døde mennesker, men jeg vil ha LEVENDE NPC'er!

BTW: Ja, jeg mener at våpnene ikke vises, selv om jeg har dem oppe, og at jeg heller ikke ser antall liv jeg har, etc.

npc_create x

Use listed values. Per use. Ths spawns an NPC on the level ground where you are aiming. Use npc_create_aimed x to create an NPC aiming in your current direction. To set the weapon for freshly created NPC's use npc_create_equipment x where x is any of the listed weapons for the give cheat — only certain weapons will work with certain npc_ types, so you may have to experiment with this. The list of npc_ names follows:

* npc_barney

* npc_gman

* npc_mossman

* npc_breen

* npc_alyx

* npc_eli

* npc_dog

* npc_crow

* npc_seagull

* npc_manhack

* npc_csscanner

* npc_vortigaunt

* npc_citizen

* npc_monk

* npc_zombie

* npc_fastzombie

* npc_poisonzombie

* npc_headcrab

* npc_headcrab_black

* npc_barnacle

* npc_antlion

* npc_strider

* npc_helicopter

* npc_metropolice

* npc_combine_s

* npc_combinegunship

søk litt på google så finner du enda flere commands :thumbup:

Lenke til kommentar
Ja, jeg mener at våpnene ikke vises, selv om jeg har dem oppe, og at jeg heller ikke ser antall liv jeg har, etc.

Velg det våpenet som heter "camera" på nr. 2 tror jeg, da er det ikke noen hud eller våpen i veien! :)

omg.. så nettopp de 2 siste delene av ronny... man!! du MÅ lager flere  fortsett på ronny!! 

Mjaa, får se om jeg gidder :cool: tar meg ihvertfall en pause nå! ;)

Endret av CurSi0
Lenke til kommentar
Slenger med et til jeg, hehe. G-Man er VELDIG lite glad i seaguls nå  :yes:

:!: :!: :!: Pent uttrykk på G-Man da!

Hehe, takk. Hvordan tror du du har sett ut i trynet hvis en måse nettopp har planta en løs en i øyet ditt :p

Edit: slenger med et til mens jeg er her.

post-169-1107386609_thumb.jpg

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...