Tobe__ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 [iC' date=01/02/2005 : 23:00] Her kommer det første, som jeg har kalt "The Murder-Seagulls" (Tusen takk til robB som lastet dem opp ):The Murder-Seagulls The Murder-Seagulls 2 EDIT: Har lagt ut det andre bildet også nå, The Murder-Seagulls 2. Hehe, pent jobba! :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Hehe, takker for den. Litt off-topic, menmen: Hvordan kan jeg spawne folk? (vet at dette er nevnt X antall ganger før, men jeg finner det ikke! ) EDIT: Og er det noen mulighet for å "gjemme vekk" HUD og våpen, slik at jeg har dem, men ikke ser dem? Endret 2. februar 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Litt off-topic, menmen: Hvordan kan jeg spawne folk? (vet at dette er nevnt X antall ganger før, men jeg finner det ikke! ) Når du trykker på Q får du opp en meny der du kan spawne alt. EDIT: Og er det noen mulighet for å "gjemme vekk" HUD og våpen, slik at jeg har dem, men ikke ser dem? EDIT: Hva mener du? Ha f.eks. gravitygun oppe uten at du ser den, eller når du skal ta bilde? Endret 2. februar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg vet det med å spawne døde mennesker, men jeg vil ha LEVENDE NPC'er! BTW: Ja, jeg mener at våpnene ikke vises, selv om jeg har dem oppe, og at jeg heller ikke ser antall liv jeg har, etc. Lenke til kommentar
Xyran Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Gammle gutten på sjekkern.. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har lagt ut bildeserien min. Den heter "En historie", fortalt av G-Man. G-Man forteller en historie... Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 noen som vet hvordan man bruker motion blur på bilder?? Lenke til kommentar
royale Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 [iC' date=02/02/2005 : 18:06] Jeg vet det med å spawne døde mennesker, men jeg vil ha LEVENDE NPC'er! BTW: Ja, jeg mener at våpnene ikke vises, selv om jeg har dem oppe, og at jeg heller ikke ser antall liv jeg har, etc. npc_create x Use listed values. Per use. Ths spawns an NPC on the level ground where you are aiming. Use npc_create_aimed x to create an NPC aiming in your current direction. To set the weapon for freshly created NPC's use npc_create_equipment x where x is any of the listed weapons for the give cheat — only certain weapons will work with certain npc_ types, so you may have to experiment with this. The list of npc_ names follows: * npc_barney * npc_gman * npc_mossman * npc_breen * npc_alyx * npc_eli * npc_dog * npc_crow * npc_seagull * npc_manhack * npc_csscanner * npc_vortigaunt * npc_citizen * npc_monk * npc_zombie * npc_fastzombie * npc_poisonzombie * npc_headcrab * npc_headcrab_black * npc_barnacle * npc_antlion * npc_strider * npc_helicopter * npc_metropolice * npc_combine_s * npc_combinegunship søk litt på google så finner du enda flere commands Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 omg.. så nettopp de 2 siste delene av ronny... man!! du MÅ lager flere fortsett på ronny!! Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Har lagt ut bildeserien min. Den heter "En historie", fortalt av G-Man. G-Man forteller en historie... Haha, genialt :D Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 noen som vet hvordan man bruker motion blur på bilder?? Ja, du må bruke kameraet.. Velg kameraet, og trykk E gjentatte ganger til du får den blur'en du helst ønsker å ha Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Blei litt hekta på Garry's så bestemte meg for å begynne så smått på en serie Kaller serien "The Horror" (har ikke lagt det opp på noen side ennå så det er nokk bare en .rar fil nå hehe..) Håper dere liker den "The Horror" - Episode 1 Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 V[]bster' date='02/02/2005 : 21:43'] Blei litt hekta på Garry's så bestemte meg for å begynne så smått på en serie Kaller serien "The Horror" (har ikke lagt det opp på noen side ennå så det er nokk bare en .rar fil nå hehe..) Håper dere liker den "The Horror" - Episode 1 Hmm, ikke verst! Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 V[]bster' date='02/02/2005 : 21:43'] Blei litt hekta på Garry's så bestemte meg for å begynne så smått på en serie Kaller serien "The Horror" (har ikke lagt det opp på noen side ennå så det er nokk bare en .rar fil nå hehe..) Håper dere liker den "The Horror" - Episode 1 lol ikke verst spesielt gregorian så gæærn ut Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Mitt aller første bidrag til denne siden, håper det er bra nok Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Ja, jeg mener at våpnene ikke vises, selv om jeg har dem oppe, og at jeg heller ikke ser antall liv jeg har, etc. Velg det våpenet som heter "camera" på nr. 2 tror jeg, da er det ikke noen hud eller våpen i veien! omg.. så nettopp de 2 siste delene av ronny... man!! du MÅ lager flere fortsett på ronny!! Mjaa, får se om jeg gidder tar meg ihvertfall en pause nå! Endret 2. februar 2005 av CurSi0 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Slenger med et til jeg, hehe. G-Man er VELDIG lite glad i seaguls nå Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Slenger med et til jeg, hehe. G-Man er VELDIG lite glad i seaguls nå :!: :!: :!: Pent uttrykk på G-Man da! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Slenger med et til jeg, hehe. G-Man er VELDIG lite glad i seaguls nå :!: :!: :!: Pent uttrykk på G-Man da! Hehe, takk. Hvordan tror du du har sett ut i trynet hvis en måse nettopp har planta en løs en i øyet ditt Edit: slenger med et til mens jeg er her. Endret 2. februar 2005 av Bear^ Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Slenger med et til jeg, hehe. G-Man er VELDIG lite glad i seaguls nå Med mine bilder og dine bilder sammen, tror jeg egentlig ikke G-Man er spesielt glad i måker, nei! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå