DjLarsa Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 må innrømme at det er passe sykt å jerke off til hl2. Uff.. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg har blitt mester i og bygge om biler til diverse ting, legg meg til på steam, LaraKofta, Så skal du få se selv, bildet er IKKE posert selv om det kan se slik ut, siden bilene er utrolig enkle og lage når du vet hvordan, det kan hende jeg lager en guide og det grunnleggende Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Jeg gikk til innkjøp av Gmod10 i dag, fett spill/mod! Dette er min første seriøse posering så langt. Edit: Tre nye, blir lett hektet av dette. Edit2: Comments? Endret 20. mai 2007 av TomFu Lenke til kommentar
Aborticide Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Lagde noen for noen min siden. Lenke til kommentar
binko Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 (endret) Lagde to kjappe nå... Er misfornøyd med; bilde 1: Skulle klipt vekk vannet på repeat i bakgrunn. Høyre hånd til Alex. Likte at depth traff slik at hodet til D0g er klart. Bilde 2; Tja.. Litt ræva plassering av blod, men ellers greit..? Litt dårlig pose. EDIT: Kan ikke skjule vedlegg, ingen "sensur" PS: BILDE TO INNEHOLDER BLOD! Endret 22. juni 2007 av Binko Lenke til kommentar
Killarfromspace Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nesten ingen som har GMOD10 også Facepunch er mye bedre fordi han som lagde spillet lagde forumet etc etc, exsklusivt med betaer is gmod10 etc, også dere suger i gmod teh edn Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nesten ingen som har GMOD10 også Facepunch er mye bedre fordi han som lagde spillet lagde forumet etc etc, exsklusivt med betaer is gmod10 etc, også dere suger i gmod teh edn Herregud hvor gammal er du a? Lær ihvertfall å skriv forståelig før du begynner å skryte. Ja, jeg er medlemm i Facepunchstudios Lenke til kommentar
Jakos-k Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nice screens TomFu Keep up the good work! Nesten ingen som har GMOD10 også Facepunch er mye bedre fordi han som lagde spillet lagde forumet etc etc, exsklusivt med betaer is gmod10 etc, også dere suger i gmod teh edn lol Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Heisann. Er rimelig grønn når det gjelder GM 10. men lurte bare på hvordan dere får diverse folk til å holde våpen og posere dem slik dere gjør? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 ... No collide er tingen Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Tror du at du kan forklare litt nærmere? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) Nei... er i verktøy menyen Endret 9. februar 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Nei... er i verktøy menyen Herregud, for en oppførsel. Du bruker no-collide, som du finner i tools-menyen, på våpnet og ragdollen du poserer. Deretter kan du posere våpnet fritt, men dette krever en del trening. Du kan også bruke no-collide til mye annet moro, som f.eks. ting som spidder ragdollen, osv. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 En lykkelig gman: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 HAHAHA! Noe så sjuukt bra! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tenkte jeg skulle prøve meg litt jeg også her: Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Får hive meg på TF2 bølgen da: Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hahahaaha :!: Utrykket på Spy'n er priceless Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå