SemikolonP Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg lasta ned noen skins og lagde et litt funny bilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 (endret) Stemmer det! Jeg har Garrys mod jeg også men med en del flere modeller Synes jeg var passe flink med poseringa til de i front da ^^" Endret 30. juni 2006 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 (endret) Menn i hvite frakker til deg, Articfare! lol Vel.. Dette er ikke noe jeg lagde selv, men fant det på Pure Pwnage-forumet: Super Gmod Bros Edit: Bør kanskje sette denne tråden til sticky? Endret 16. juni 2006 av :P Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Kan noen skru ned volumet? Edit: Jordskjelv-effekten lagde jeg i Photoshop. Endret 21. juni 2006 av :P Lenke til kommentar
Arang Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg antar at de fleste av dere har lest Concerned. http://hlcomic.com/archive/ Jeg skulle lage en liten gjesteserie der Gordon Frohman kom til et Combine-fengsel, men klarte ikke å sette sammen bildene til skikkelige striper/ruter, legge inn tekst og en del andre ting, så jeg turte ikke å poste der. (Har noen lyst til å gjøre dette for meg, så vil jeg være evig takknemlig. ) Her er imidlertidig bildene og det jeg tenkte meg av brevet til Dr. Breen. Dear Dr. Breen: The first days here have proved to be somewhat hard. I arrived at the address, only to find that I had to share my room. Luckily, the other guy is a quiet fellow. The Combine here told me not to remove the cardboard from the floor. I don't know why, but the sink is giving me some pretty scary hints. I think you could work on the entry area. It's not too welcoming at the moment. Det var mer, men Imageshack er nede. Får sette opp resten siden. Er det forresten noen som har lyst til å sette det sammen? Lenke til kommentar
Arang Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Adey har vært grei og satt sammen hele greia for meg. Man kan vel ikke si annet enn at dette var imponerende! Bilde og tekst av meg, all redigering av Adey. Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Her er min er ikke sikkert dere forstår humoren min. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Downloada Garry's mod i dag for å se hvordan det var :!: Satt i en time eller noe sånt og kasta Gman og Dr. Breen rundt med Physics Gun. Morro som eff :!: Her er et bilde jeg lagde: Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 1. Nederst på lista over kartene finner du alle kartene. Jeg tror de er tomme. De har navn som d1_town_1.bsp eller noe lignende. 2. 1. Åpne Steam. 2. Velg "Properties". 3. Velg "Set Launch Options". 4. Skriv inn -console 5. Når du har startet Garry's Mod kan du åpne konsollen ved å trykke på Esc. Skal sjekke om de er tomme nå. EDIT: Det var de ikke, nei. 6432680[/snapback] I konsollen bør du skrive "bind \ "toggleconsole"". Da kan du åpne konsollen med "|" (til venstre for "1") som er standard konsoll-knapp i HL1 og en del andre spill. Har lagd noen videoer i Gmod: Forholdet mellom G-man og breen http://www.youtube.com/watch?v=l68Z2xEXd3A En liten og upresis men mobil kanon http://www.youtube.com/watch?v=CaTw6aglqZQ Breen blir torturert http://www.youtube.com/watch?v=70HFyltKsNA Lenke til kommentar
Reached Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Lasta ned en ny bane. Også lagde jeg en fjernstyrt båt :!: Og hvem er dette? Endret 4. juli 2006 av Adey Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Til : P Er det du som kaller deg k3bab på YouTube? Såg bare igjennom comments Nice English I must say. Men fra spøk til alvor, tøffe filmer 6436644[/snapback] y, nice english u no.. check out dis guy lol Har blitt som teh_pwnerer . Ja, det er jeg som er k3bab. Hvilken av filmene mine likte du best? Jeg liker den med G-man og Breen i skolebussen. Skal se når jeg får lagt ut flere filmer. Edit: Profilen min Endret 8. juli 2006 av :P Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Spawna noen zombier. Lasta ned en pack med pc-komponenter som spawnbare modeller. Her har jeg satt på CPU, RAM, skjermkort og lydkort. Jeg har faktisk koblet greiene riktig. Aggregatet i bakgrunnen driver pcen, skjermen og modemet. Lenke til kommentar
Berntsen Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Weeeeeeeee! Hvilken klassiker er dette fra, mon tro...? Endret 17. juli 2006 av Berntsen Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Her er et bilde jeg lagde her om dagen. Det er ikke akkurat morsomt, men det er litt kult. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Eli Hagen har parkert! Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Innstalert Gmod jeg og her om dagen, har leket meg endel siden da, så her er et par screenshots! (Se vedlegg) Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Lagde dette da jeg skulle teste ut Freeman-modellen jeg fant her om dagen. Lenke til kommentar
Toreon Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Her er noen bilder fra arkivet mitt...har vært med å lagd utrolig mye rart i gmod, spesielt store, kule festninger. Lenke til kommentar
halola Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Dog to the rescue (with bathtub) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå