Hr. Jenssen Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 Beklager for at jeg ikke har med noe bilde, men jeg vet ike hvor ellers jeg kan poste dette: Hvor får jeg tak i disse Star Wars-skinsene? Og hvordan får jeg dem til å fungere? Noen som kan gi meg en liten guide om det er litt vasnkelig? Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 15. oktober 2005 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Du laster dem ned fra garry.tv, inn på forumet (du finner dem nok,er på releases) så når du har lastet ned filene så extrakter du alle sammen inn på gmod mappa.etter det følger du berre readme filen. Endret 15. oktober 2005 av Dj_Arnleif Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Takk for et orginalt bidrag til bildene. Vi hyller nå deg, for og gjøre noen INGEN har gjort før! Lenke til kommentar
royale Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Here is my new masterpiece! ENJOY!!1 The Movie Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Hehe, kongebra film, Ctv. Men hvorfor satte du pistolene så rart inn i hylsteret? Du kunne jo lett bare "vridd" dem inn i hylsterene i sin rette posisjon. BTW: Nydelige sanger der. Tør jeg tippe Outlaws? (vel, jeg tipper ikke, VET det. Hører på det hver dag ) EDIT: Når jeg sier "det", mener jeg jo selvfølgelig soundtracket. Endret 16. oktober 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
royale Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) [iC,16/10-2005 : 21:40]Hehe, kongebra film, Ctv. Men hvorfor satte du pistolene så rart inn i hylsteret? Du kunne jo lett bare "vridd" dem inn i hylsterene i sin rette posisjon. BTW: Nydelige sanger der. Tør jeg tippe Outlaws? (vel, jeg tipper ikke, VET det. Hører på det hver dag ) EDIT: Når jeg sier "det", mener jeg jo selvfølgelig soundtracket. 5015867[/snapback] Jepp, det ser helt korka ut, skal fikse på det imorra. Og ja, det er outlaws soundtracket. Endret 16. oktober 2005 av ctv Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 (endret) Mye godt arbeid her! Synd at jeg er for lat til å lage noe nytt! Men om du vil, her er noe jeg lagde for en stund siden! The story about Ronny and The Hook Enjoy! Endret 22. oktober 2005 av CurSi0 Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 (endret) alyx (her skulle det stått 14 ord) Endret 28. oktober 2005 av LIRS Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg lekte meg litt og kom fram til dette.hehe Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Til inspirasjon http://forum.facepunchstudios.com/showthread.php?t=64327 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Legge i mine innlegg Lenke til kommentar
notarget Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Prodigy action! Dr. Breen i action Bad alyx Teammates Hvordan ta en terrorist ..og hvordan man ikke skal angripe en terrorist Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hvordan får dere til HRD lighting? Følger det med Lost Coast? Vil det da fungere i det vanlige HL2-spillet? Lenke til kommentar
Whitefall Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Mye bra her..hehe.. Er ikke sikker på om denne linken er postet før noe sted da..fant ikke noe jeg iallefall.. Men uansett en sykt bra Hl2-comic jeg anbefaler på det sterkeste..og bare for å ikke bryte noen regler så får dere en smaksprøve også.. Concerned - The Half-life and death of Gordon Frohman Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 En jeg laga på nye cs_militia G-Man fikser ikke jobben sin lenger, så han tyr til flaska og gode råd fra bartenderen. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 denne må jeg legge i mine innlegg kan dere slutte å legge ut sånne bilder\tegneserier som dere ikke har lagd selv? De som dere har laget selv er mye morsommere Lenke til kommentar
DaYlighT Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 sry at jeg ikke har med bilde ... men hvordan lager dere de bildene der?? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. januar 2006 Del Skrevet 28. januar 2006 sry at jeg ikke har med bilde ... men hvordan lager dere de bildene der?? 5513722[/snapback] GArrys mod som du får fra www.garry.tv tror jeg... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Snart en måned siden det har blitt postet noe her! Får gjenopplive tråden og poste et bilde selv: Tomt allerede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå