Tobe__ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har laget en ny serie! -Ronny: http://www.home.no/cursio/ronny.htm Hvis du ikke fikk med deg den gamle -The Hook http://www.home.no/cursio/thehook.htm Haha, jævlig bra! :!: :!: Likte siste bildet på The Hook Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hahaha CurSi0! Ronny var dritt bra! lag fortsettelse! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Minne dere på at Garry's Mod V6a er ute...!!! Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Her en liten 3 bilders serie. Den handler om Alyx som skal testkjøre sin nye Burnout Hotwheel 2005. Testen innebærer at hun skal hoppe over den beryktede "Leap Of Faith" og dermed bevise at selv om hun er kvinne, så kan hun kjøre bil! Jeg prøvde å ta ett fint bilde av henne før hun gjorde seg klar, men hun var mest opptatt av å gjøre seg til: Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Uansett, så kom det til stykke at hun skulle kjøre! Så vi tennte opp bilen og fyrte av gårde! Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Å der drar hun!.... Øhm... Mission Failed... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hahaha CurSi0! Ronny var dritt bra! lag fortsettelse! Takk for det Fortsettelsen er lagt ut nå! Ronny part II: A way out? Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Her en liten 3 bilders serie. Den handler om Alyx som skal testkjøre sin nye Burnout Hotwheel 2005. Testen innebærer at hun skal hoppe over den beryktede "Leap Of Faith" og dermed bevise at selv om hun er kvinne, så kan hun kjøre bil! Jeg prøvde å ta ett fint bilde av henne før hun gjorde seg klar, men hun var mest opptatt av å gjøre seg til: hvordan får man til å lagge sånne ansikt utrykk?? kommer emd bilder sener i kveld Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hahaha CurSi0! Ronny var dritt bra! lag fortsettelse! Takk for det Fortsettelsen er lagt ut nå! Ronny part II: A way out? Oi oi, det tar seg opp! Venter spent på neste (og siste?) del! Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Her en liten 3 bilders serie. Den handler om Alyx som skal testkjøre sin nye Burnout Hotwheel 2005. Testen innebærer at hun skal hoppe over den beryktede "Leap Of Faith" og dermed bevise at selv om hun er kvinne, så kan hun kjøre bil! Jeg prøvde å ta ett fint bilde av henne før hun gjorde seg klar, men hun var mest opptatt av å gjøre seg til: hvordan får man til å lagge sånne ansikt utrykk?? kommer emd bilder sener i kveld På nye versjonen av Garrys Mod så er det med en "tryne manipulator" der du kan stille inn hvordan du vil at ansiktsuttrykkene til folk skal se ut Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 På nye versjonen av Garrys Mod så er det med en "tryne manipulator" der du kan stille inn hvordan du vil at ansiktsuttrykkene til folk skal se ut takker!! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Oi oi, det tar seg opp! Venter spent på neste (og siste?) del! Den kommer, vær tålmodig! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Leste ronny HL2 Tegneseriene, de eide!!! venter spendt på fortsettelse. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ble litt inspirert av CurSio, så jeg lagde en comic. G-man @ OL Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Fy søren, dere HL-folk altså.. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 G-man er en sadist som blir opphisset av folk som brenner...syke syke mann! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Her er ingen screens fra meg, men heller en save som jeg gjorde. Banen er den standarde Garrys bane. Hvorfor skal dere da laste det ned? Vel, jeg har transformert Air båten til en flygende gjenstand med hjul For å starte flyinga trykk num0. For å gå fremover trykk num 1, Styr venstre/høyre num2/num3. For å lande Num4 og for å rugge num5. Legg save fila med TGA i sourcemods\garrysmod\save. Load den inn and have fun Edit: Dette er et save game til den siste versjonen av Garrys Mod, tror ikke det funker på eldre (vet ikke, men tror ikke). Siste versjon, v6b SAVE.zip Endret 27. januar 2005 av Bear^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå