LIRS Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 ser ikke, hører ikke , snakker ikke Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 (endret) **IKKE FJERN MIN POST!** Hvordan får dere til å få sånne hvite og svarte "rom"? Kommer med bilde om noen få strakser! EDIT: Mitt bilde: Synes dette er et litt fint bilde. Bruker det selv som bakgrunnsbilde (1280*1024). Endret 24. august 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 [iC' date=24/08/2005 : 17:53] Hvordan får dere til å få sånne hvite og svarte "rom"? er to svart hvitt rom på gm_constructen (map som følger med ikke lastet ned) må vel ha med bilde da Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Kommer en serie fra meg.. Har kost meg skikkelig med dette, har som dere kansje ser på bildene laget en skytebane. Om å gjøre å skyte (xbow for de flinkeste) ned blinkene, du skal stå ved de oransje tubene. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 SMG på blå blink og colt på rød. Blir domino effekt på rød =) Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 De som greier å treffe koppen fra den oransje tubben med xbow har min fulle respekt. Jeg brukte sikkert en 4-5 forsøk. Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Gman har fått seg rullestol, men han hadde så mye penger så han kjøpte noen kule hjul Edit: Ja dette er online Endret 27. august 2005 av mr.Lunarion Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Er det ikke stress å spille Garry's på nettet? Med tanke på lagg i, eh, fysikken? Endret 27. august 2005 av KompleX Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Er det ikke stress å spille Garry's på nettet? Med tanke på lagg i, eh, fysikken? Jo, men nå glemte du å legge til et bilde Dette var noe av det første jeg lagde. Endret 27. august 2005 av mr.Lunarion Lenke til kommentar
Tore Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Her er mitt første forsøk på Gmod... G-man har en jobb mellom HL oppdragene han får fra valve... Han er dørselger og selger da TV.... Men når kunden ikke vil ha tv.? Jo da klikker det for G-man, å vi får se hva kofferten egentlig brukes til.! Sånn kan d gå.... Så neste gang det ringer på døra, kan d være G-man som skal selge deg TV, da må du han pengene klare, ellers... (husk, d er min første.) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 (endret) Syns den var genial eg Scorpioen84 whores & nades der glemte eg bilde gitt, slett denne da eg ikkje har GM Endret 29. august 2005 av Mala Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Dette bildet jeg mekket her kaller jeg for "Hooked on you" hehe Lenke til kommentar
Tore Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hehe, dettan var jo morro.... r det bare jeg som plages litt med at pcn klikker.? tror den låser seg på 100% CPUbruk eller no, men er ikke sikker for jeg må restarte... Ok, flere... Først bare for å vise frem hva pcene i "office" bygget inneholder.. Skjermkort, PSU, CPUkjøper, 2hardisker, 2rambrikker, cdrom, lydkort å seff hovedkort, ledningene er vist fortsatt i kabinettet... En ting vi som har rundet HL2 et par ganger har savnet er jo å få se at Alexy kicke litt ass.! Spessielt på disse drittsekkene... Ja, å atpåtil å være dørselger er g-man også homo på toppen av d hele.! Her i en heller tvilsom stilling.. Flere kommer når jeg blir god på dettan... Det er jo så tidkrevende oxo... Lenke til kommentar
royale Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Masterchief! hands off! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå