Gå til innhold

Garry's Mod screenshots

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er mitt bidrag som jeg laget til med Garry's Mod

Dette er mitt andre eller var det tredje forsøk.hehe.husker..Vel anyways here it is.

Jeg skulle gjerne ha laget til sånn at karakteren kan holde våpen eller noe sånt.men vet ikke helt om det er meg eller hva for jeg finner ikke ut hvordan mann kan rotere våpen eller andre objekter uten at jeg "fukker" opp hele prosjektet. Hvis jeg f.eks prøver å bevege et våpen eller noe sånt nærmt en hånd eller noe sånt så beveger bare våpenet eller hånden seg eller begynner å hoppe,dirre helt sinnsykt. tips og råd taes imot med stor takk.

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Du roterer objekter ved å holde dem oppe med den phys-gunner'n, så holder du inn E og beveger musa.

Om du vil ha våpnene sittende i hendene til folk, er det beste å holde inn Q slik at du får opp menyen, så trykke på knappen som heter "NoCollide" eller noe sånn.

Da får du opp en crossbow. Skyt med denne på de to objektene som du vil at ikke skal kollidere med hverandre (altså at de kan flyttes gjennom hverandre).

Så roterer du barevåpenet inn i armen deres. :)

BTW: Om du plukker opp et objekt med Physgun, holder inne E og trykker W og S, vil du kunne flytte dem frem og tilbake. :)

Har du lyst til å ha ting lengre oppe i lufta enn du klarer, kan du gå inn i console og skrive "Noclip". Da vil du få flyvekoden. :)

Mitt bilde komemr om to sekunder...

EDIT: En serie jeg har laget:

11nq1.th.jpg

26ym.th.jpg

34qi.th.jpg

48vo.th.jpg

55qz.th.jpg

65jd.th.jpg

75ix.th.jpg

86bp.th.jpg

96rp.th.jpg

100ms.th.jpg

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC,12/08/2005 : 01:45] Om du vil ha våpnene sittende i hendene til folk, er det beste å holde inn Q slik at du får opp menyen, så trykke på knappen som heter "NoCollide" eller noe sånn.

Da får du opp en crossbow. Skyt med denne på de to objektene som du vil at ikke skal kollidere med hverandre (altså at de kan flyttes gjennom hverandre).

Så roterer du barevåpenet inn i armen deres. :)

tok NoCollide på en, (prøvde og lage et kult bilde), etter jeg trykket på det, så skjøt jeg på han. så kom det fram en grønn box rundt han, som forsvant etter 2sec.. så spawnet jeg et våpen, brukte fysikk gunn'en, men enda så ble det helt på gjordet... jeg mener.. når jeg kom borti personen med våpnet ble det helt likt som om jeg ikke hadde brukt nocollide.. får altså ikke til og lage det slik jeg vil :(

edit: leste litt at jeg måtte skyte på 2 ting som jeg ville nocollide :p damn hehe

skal prøve igjen... fikk en error melsding og CTD når jeg prøvde... må prøve mere :hmm:

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor jeg får opp Console?

Jeg har aktivert den inne på Options men ingen av knappene som funker sånn at jeg får opp console??

Please help:P

Lag en snarvei til spillet. Egenskaper og skriv inn -console og lagre..

Btw; hvordan setter jeg console til å virke på en knapp?

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor jeg får opp Console?

Jeg har aktivert den inne på Options men ingen av knappene som funker sånn at jeg får opp console??

Please help:P

Lag en snarvei til spillet. Egenskaper og skriv inn -console og lagre..

Btw; hvordan setter jeg console til å virke på en knapp?

bind "key" console?

EDIT: Hvor skal jeg skrive inn -console?

Endret av hansakebab
Lenke til kommentar
kan noen værsåsnill svare?

1. Den første posten du skrev, skrev du midt på blånatten, og da er ikke akkurat hele Norge våken, så sjansen for at du skulle få svar var egentlig liten.

2. Jeg skrev faktisk svaret i min post som er noen veldig få centimeter over din egen. Bruk øynene. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...