SGE7000 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hvordan er det å spille multiplayer med denne? er morsomt, men *enormt* med lag hvis noen f.eks spammer thrusters, npc's etc. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Dagens G-Man: Ser ut som en britisk fyr fra Family Guy :!: Hehe... Akkurat det samme tenkte jeg når jeg så det bildet. Du tenker på han briten som kjøper opp favorittbaren til gjengen, "the drunken clam" og legger an på lois. han er skikkelig kvalmende erkebritisk! Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 her er noen desporadoer som skal kreve inn penger, dessverre gir ikke mannen pengene Lenke til kommentar
Gantzo Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Carmagedon's worst nightmare!!!!!! The G-Mobile ( Fant ikke ut hvordan jeg la bilde ut på posten, så la det som vedlagt fil ) Lenke til kommentar
Gantzo Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 WoW funket vist..... Siste bilde =) Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Artige bilder der.. u skulle nesten laget en liten serie... Men hvordan fikk du g-man til å sitte inni bilen da? Jeg har fåt ham inn men aldri rett! Lenke til kommentar
Gantzo Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 Bruk bare No collide =) Men va et reint hælvette å få han til å sitte ved siden av den zombien =P Lenke til kommentar
royale Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 All he wanted was a box... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 G-Man spiller HL2 på jobben: Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Hehehe begynner å få dreisen på Garry's Mod (Har hatt det en god stund da men...) ]www.imageshack.us[/url] Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 ja jeg veit det er fra v7a men jeg har ikke giddet å gjort noe i 8 og 8,3b gruppebilde alyx som engel sexy alyx legger ut fler hvis disse funker Lenke til kommentar
Gantzo Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Må si pent jobbet begge to. Skal også komme med flere men må få satt helt opp ny dataen først =) Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) slenger med et bilde til. for flere bilder av andre så gå her Endret 7. august 2005 av LIRS Lenke til kommentar
royale Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) LIRS, hvordan greier du å få våpnene til å sitte så fint i hendene ? Endret 7. august 2005 av ewok Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) LIRS, hvordan greier du å få våpnene til å sitte så fint i hendene ? Vet ikke hvordan han/hun gjør det, men jeg gjør det ved at jeg flytter våpenet helt inntil handa til fyren, og så roterer jeg den inn i handa. Om du prøver å bare flytte våpenet inn, så funker det ikke, men om du roterer våpenet, kan det flyttes gjennom kroppen hans. Skal prøve meg litt på GM8 nå. Har ikke prøvd denne enda. EDIT: Her er mine bilder: Garry har visst lagt til noe fett; Skateboards! Det måtte jeg jo selvfølgelig prøve ut. Endret 7. august 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 God ide MeTa][iC Her tar Cleiner en dark-slide og lander i søppelbøtta: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå