Valgraph Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Laga noen action scener. Noe ser litt rart ut. Fikk ikke til å plassere våpnene skikkelig. versjon 7 http://spaces.msn.com/members/valgraph/Per...1&_c=PhotoAlbum Endret 2. juni 2005 av Valgraph Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 lagde syv bilder =) kunne lagd fler hvis jeg hadde tid men klokka er jo 04:20, så det får bli i morgen (hvis jeg gidder) OBS! no kids under 18 Bilder Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Garys mod @ bf.no *kosepå screens til lefze* Lenke til kommentar
Masse Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Mine bilder (blir konstant oppdatert). Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Mine bilder (blir konstant oppdatert). Jeg trenger hjelp til å instalere hu dama jeg skjønte ikke helt den på den sida Lenke til kommentar
stalker. Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Vet ikke om denne videoen allerede er blitt posta. Uansett, ganske bra laga: Domino Lenke til kommentar
Masse Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Mine bilder (blir konstant oppdatert). Jeg trenger hjelp til å instalere hu dama jeg skjønte ikke helt den på den sida i zip filen ligger det en mappe som heter "korinBIKINI". I denne mappen ligger det to mapper som heter "models" og "materials". Disse mappene ligger du i Garry's mod mappen (eks: D:\Steam\SteamApps\SourceMods\gmod\) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Mine bilder (blir konstant oppdatert). Jeg trenger hjelp til å instalere hu dama jeg skjønte ikke helt den på den sida i zip filen ligger det en mappe som heter "korinBIKINI". I denne mappen ligger det to mapper som heter "models" og "materials". Disse mappene ligger du i Garry's mod mappen (eks: D:\Steam\SteamApps\SourceMods\gmod\) Det går fortsatt ikke an å spawne hu da Lenke til kommentar
Masse Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg la de mappene slik som jeg beskrev. Så spawner du Alyx (som da blir hu dama). Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Man får beklage den her bildeløse kommentaren, men jeg bare må ha den tråden her i mine innlegg Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Man får beklage den her bildeløse kommentaren, men jeg bare må ha den tråden her i mine innlegg Da kunne du har klikket på "følg med på dette emnet" øverst på siden. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Da får jeg bare mail hver gang noen legger til innlegg her Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 var jo bare rå denn da. Se på uttrykket til gman da... haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå