AvaloN - TLW Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Garrys mod er jævlig irriterende til tider! 1. Er EKSTREMT vrient å snu tinga oppned eller slik at det kan stå! 2. Av og til så "låser" kropsdelene eller annet seg fast og kan ikke unfreeze det! 3. Setter seg ekstremt lett fast under bakken Fy faen så irritert jeg ble en gang..Knakk 3 brente PS2 spill Lenke til kommentar
royale Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Fy faen så irritert jeg ble en gang..Knakk 3 brente PS2 spill :!: Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Garrys mod er jævlig irriterende til tider! 1. Er EKSTREMT vrient å snu tinga oppned eller slik at det kan stå! 2. Av og til så "låser" kropsdelene eller annet seg fast og kan ikke unfreeze det! 3. Setter seg ekstremt lett fast under bakken Fy faen så irritert jeg ble en gang..Knakk 3 brente PS2 spill Er enig med det ja... Holder vel fremdeles på å utvikles... Skulle ønske det var en god metode og spawne folk med våpen og... Men egentlig har jeg gitt opp garrysmod greiene... Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 OT : ogsen får man opp Konsollen i HL2? Lenke til kommentar
robB Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 OT : ogsen får man opp Konsollen i HL2? Se i CS forumet, i noen av stickyene skal det være en guide. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Her er mitt første fra denne modden. Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hva er egentlig vitsen med dette spillet? Har spilt HL2 nå i lang tid, og fant liksom ikke noe grunn til å "spille denne modden" jeg... Hva er vitsen med den?? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hva er egentlig vitsen med dette spillet? Har spilt HL2 nå i lang tid, og fant liksom ikke noe grunn til å "spille denne modden" jeg... Hva er vitsen med den?? Unnskyld, men er du lettere tilbakestående? Leke med fysikkmotoren i HL2, vel. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hva er egentlig vitsen med dette spillet? Har spilt HL2 nå i lang tid, og fant liksom ikke noe grunn til å "spille denne modden" jeg... Hva er vitsen med den?? Unnskyld, men er du lettere tilbakestående? Leke med fysikkmotoren i HL2, vel. Det er jo rett og slett DRITMORO :!: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hva er egentlig vitsen med dette spillet? Har spilt HL2 nå i lang tid, og fant liksom ikke noe grunn til å "spille denne modden" jeg... Hva er vitsen med den?? Det er sagt at det ikkje finnes noen dumme spørsmål her i verden, men bare dumme spørsmål Men her tror eg dette er totalt feil så ett idiotisk spm. fortjener også ett toskete svar fra meg Her har du jo muligheter for å leke me fysikk motoren til HL2 til de grader, la din inspirasjon komme frem som aldri før Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 HL² har bra fysikkmotor, så hvorfor ikke ha det gøy med den? Lenke til kommentar
bææææææ Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 hahaha.... den var bra..... *ler Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det er sagt at det ikkje finnes noen dumme spørsmål her i verden, men bare dumme spørsmål Men her tror eg dette er totalt feil så ett idiotisk spm. fortjener også ett toskete svar fra meg Her har du jo muligheter for å leke me fysikk motoren til HL2 til de grader, la din inspirasjon komme frem som aldri før Hallo!!!!! Våkn opp!!! var ikke det som var cluet me spørsmålet mitt, jeg er jo ikke skada i hodet heller, det som var poenget var at hva er MÅLET med spillet? Skal du drepe folk, eller er d bare for moroskyld? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Hallo!!!!! Våkn opp!!! var ikke det som var cluet me spørsmålet mitt, jeg er jo ikke skada i hodet heller, det som var poenget var at hva er MÅLET med spillet? Skal du drepe folk, eller er d bare for moroskyld? Har du ikke fått det med deg ennå? Grave ut litt av pappen du har i skallen, kanskje? Endret 27. mars 2005 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå