hansol123 Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 addon til garrys mod med AI Andre mirrors uten kø? EDIT: Det var no' drit. Går det ikke ann å få kun AI. CS-våpna var så (i mangel på et bedre ord)"føkka" RE-EDIT: Fant noen fine .BAT-filer QUADRUPEL-EDIT: De funka ikke. Nei, da får jeg drite i AI. funka fint her! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 lasta ned denne jævelen eg også, ufattelig morro!! men ett spm eg kom på nå, åssen fjerner du ting som folk etc? er det noen commando eller? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 lasta ned denne jævelen eg også, ufattelig morro!! men ett spm eg kom på nå, åssen fjerner du ting som folk etc? er det noen commando eller? Bruk entity remover. Lenke til kommentar
noseh Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Ronny part IIII: The station er her! Nyt den! Ikke sett de forrige? Part III Part II Part I her har vi handlingen på HL3, men ronny er byttet ut med Gordon Freeman Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Her har jeg laget en liten bildeserie just for fun. Det er mange engelske grammatikk og ord feil der merket jeg, men drit i det. Den er ikke super bra, bare noe jeg laget fordi jeg kjeda meg. Her er den: -->The Banana<-- Endret 6. mars 2005 av robB Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 droppa dette emnet etter side 3 pga alle syntes det var fremdels morsomt å vise Dr.Kleiner og Alyx i voksenstillinger! ser at dere har kommet til side 16, postes fremdeles lame bilder? Lenke til kommentar
robB Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 droppa dette emnet etter side 3 pga alle syntes det var fremdels morsomt å vise Dr.Kleiner og Alyx i voksenstillinger! ser at dere har kommet til side 16, postes fremdeles lame bilder? Det går helst i bildeserier nå. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) Drit bra robB den var skikkeli kul :!: kult med musikk skiftet lissom, stå på Ikkje berre da, men heile var ganske morsom Endret 6. mars 2005 av Litejk Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 (endret) tenker jeg fikser en liten bildeserie nå - legges ut om en time elns EDIT: hehe, den kommer nok ikke på en stund - fant ikke på no nytt Endret 7. mars 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Den har blitt gjort X antall ganger! Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Drit da... Kommer jeg drit fornøyd innpå forumet, så knuser du selvtilliten min med å si at det er gjort så mange ganger før! Jeg vetta faen, startet på siste side jeg! =) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) åh robB, jeg ler meg ihjæl :!: den var morsomst på begynnelsen med den overdrevene banninga og bananen. hva heter forresten den sangen? Endret 8. mars 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Her har jeg laget en liten bildeserie just for fun. Det er mange engelske grammatikk og ord feil der merket jeg, men drit i det.Den er ikke super bra, bare noe jeg laget fordi jeg kjeda meg. Her er den: -->The Banana<-- haha, så jævli genial! MEEEEER ! Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hadde i oppgave å lage en reklame for en energi drikk. Måtte selvsagt bruke garrys mod Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Ronny part IIII: The station er her! Nyt den! Ikke sett de forrige? Part III Part II Part I her har vi handlingen på HL3, men ronny er byttet ut med Gordon Freeman Hehe... Det var vel ment som et kompliment (?) Takk for det! Men noe mer kommer dessverre ikke tror jeg... Fremdeles ikke sett mine comics? Se her! Lenke til kommentar
robB Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 åh robB, jeg ler meg ihjæl :!: den var morsomst på begynnelsen med den overdrevene banninga og bananen. hva heter forresten den sangen? Takk for all positiv respons, kanskje jeg lager noe nytt en gang! Den første sangen heter The Doors- Strange Days og den andre heter Grimfist- Primal Aggression. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Garys mod til HL: Source. Endret 9. mars 2005 av Jokko88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå