Jokko88 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Sex bildene ble kjedelig for leeenge siden... er ikke jeg som har laget de. har bare lagt de ut for en venn (sex fiksert) Han kunne jo selvfølgelig ikke legge dem ut selv.... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 har merket at noen har full blur modus i bildet, hvor finner man dette?? Har dett igjen hele Garrys mode her men finner ingen ting.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Når du trykker på en tast, 1-9, får du opp en meny over hvilket våpen du vil velge. Dette vet du sikkert. Når du trykker på tast 2, og ser på det nederste våpenet, er det et "camera" (eller hva det våpenet heter). Ta i bruk dette, og trykk E flere ganger til du får den Blur-effekten du ønsker. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 ahhh takker og bukker så mye! Nå skal det bli action her hehe Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Sex bildene ble kjedelig for leeenge siden... er ikke jeg som har laget de. har bare lagt de ut for en venn (sex fiksert) Han kunne jo selvfølgelig ikke legge dem ut selv.... har ikke internet :!: Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Sex bildene ble kjedelig for leeenge siden... er ikke jeg som har laget de. har bare lagt de ut for en venn (sex fiksert) Han kunne jo selvfølgelig ikke legge dem ut selv.... har ikke internet :!: Men man trenger jo internettoppkobling for å kunne spille GarrysMod? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 hvordan får dere båten på hugeflatmap?? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 hvorfor får jeg slik stripe nederst? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Sex bildene ble kjedelig for leeenge siden... er ikke jeg som har laget de. har bare lagt de ut for en venn (sex fiksert) Han kunne jo selvfølgelig ikke legge dem ut selv.... har ikke internet :!: Men man trenger jo internettoppkobling for å kunne spille GarrysMod? Nei, man trenger ikke det. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Sex bildene ble kjedelig for leeenge siden... er ikke jeg som har laget de. har bare lagt de ut for en venn (sex fiksert) Han kunne jo selvfølgelig ikke legge dem ut selv.... har ikke internet :!: Men man trenger jo internettoppkobling for å kunne spille GarrysMod? kjøpe hl2 på lan til noen og fikk aktivert det der og fikk garrysmod til meg, men jeg måtte legge ut bildene for han Lenke til kommentar
nord Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) ikke mine bilder. Endret 26. februar 2005 av nord Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Haha! Dei var bra! :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 "Shit, we're too late..." Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 "Aw man, those fuckers are gonna pay!" Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 denne er genial er en addon til garrys mod med AI og Mange flere ting å bruker som combine helikopter, tower, flere biler og squad (folk fra spillet følger etter deg! dette MÅ du prøve + AT DU FÅR ,MED HL2 SOUNDTRACK!! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 denne er genial er en addon til garrys mod med AI og Mange flere ting å bruker som combine helikopter, tower, flere biler og squad (folk fra spillet følger etter deg! dette MÅ du prøve + AT DU FÅR ,MED HL2 SOUNDTRACK!! Hansol123 = Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 [iC' date=27/02/2005 : 17:52] denne er genial er en addon til garrys mod med AI og Mange flere ting å bruker som combine helikopter, tower, flere biler og squad (folk fra spillet følger etter deg! dette MÅ du prøve + AT DU FÅR ,MED HL2 SOUNDTRACK!! Hansol123 = men filene blir instalert på feilplass: blir lagt i programfiles men skal (hvis du har norsk xp) ligge i valve/steam/steamapps/sourcemods/garrysmod. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 her er et bilde fra garry's mod med ai! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) addon til garrys mod med AI Andre mirrors uten kø? EDIT: Det var no' drit. Går det ikke ann å få kun AI. CS-våpna var så (i mangel på et bedre ord)"føkka" RE-EDIT: Fant noen fine .BAT-filer QUADRUPEL-EDIT: De funka ikke. Nei, da får jeg drite i AI. Endret 27. februar 2005 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå