Cursio Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hjemmesidene ligner ikke på hverandre... Jo det gjør de, jeg bruker tabeller + en thumbnail foran linken til hver del, det gjør du også. Ronny og Tommy er jo ganske like navn da... Og uansett om han HADDE hærma, hva skulle du gjort, Cursio? Har du rettigheter på denne historien, eller andre historier som er et gram lik din? Jeg har ingen rettigheter nei, men å kopiere andre sine historier er lamt, og de kan finne sine egne ideer! Curis0 er missunelig Jeg er ikke misunnelig,det er ikke ment på den måten, (faktisk synes jeg min serie er litt bedre jeg! haha) og dette er IKKE noe angrep på bye. Han lager en god serie, og det respekterer jeg, men jeg må få lov til å påpeke om jeg synes det er noen likheter, eller hva? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Vel, når det gjelder bruken av navnet Tommy, så er det "inspirert" av en i klassen vår. Lik historie? eksempler takk! Hva så om sidene ligner. De fleste freewebs-sider er like, og vi hører ingen som klager på det. Endret 13. februar 2005 av Lautsprecher Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 må si meg enig der ja! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det er greit at du sier at det er likheter, Cursio, men du sier ikke det! Du sier det på den måten som om du VET at han bevisst hermer etter deg! Du sier "Ronny og Tommy er veldig like navn" +++. Vet du hva som er lamt? Det at DU ikke takler at noen har en nogen lunde lik serie som deg! Dessuten synes jeg Bye har satt det opp kulere, med et slideshow og stemnings-musikk. Om du lager et slikt slideshow med musikk, VET vi jo alle hvem du har fått den idèen fra, og da skal jeg så sannelig plage deg live ut om at du pirker på folk som hermer etter deg, mens du gjør akkurat det samme selv! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Nå ble det veldig off-topic her! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) *Stolt* http://www.home.no/stikk-kontakten/gm_construct0015.jpg http://www.home.no/stikk-kontakten/gm_construct0016.jpg *Gigantiske bilder fjernet* Endret 14. februar 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
royale Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hjemmesidene ligner ikke på hverandre... Jo det gjør de, jeg bruker tabeller + en thumbnail foran linken til hver del, det gjør du også. Ronny og Tommy er jo ganske like navn da... Og uansett om han HADDE hærma, hva skulle du gjort, Cursio? Har du rettigheter på denne historien, eller andre historier som er et gram lik din? Jeg har ingen rettigheter nei, men å kopiere andre sine historier er lamt, og de kan finne sine egne ideer! Curis0 er missunelig Jeg er ikke misunnelig,det er ikke ment på den måten, (faktisk synes jeg min serie er litt bedre jeg! haha) og dette er IKKE noe angrep på bye. Han lager en god serie, og det respekterer jeg, men jeg må få lov til å påpeke om jeg synes det er noen likheter, eller hva? Likte serien din best! Ceep up the good work! Lenke til kommentar
nord Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 *Stolt* haha! Pontifex! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 [iC' date=13/02/2005 : 13:19] Det er greit at du sier at det er likheter, Cursio, men du sier ikke det! Du sier det på den måten som om du VET at han bevisst hermer etter deg!Du sier "Ronny og Tommy er veldig like navn" +++. Vet du hva som er lamt? Det at DU ikke takler at noen har en nogen lunde lik serie som deg! Dessuten synes jeg Bye har satt det opp kulere, med et slideshow og stemnings-musikk. Om du lager et slikt slideshow med musikk, VET vi jo alle hvem du har fått den idèen fra, og da skal jeg så sannelig plage deg live ut om at du pirker på folk som hermer etter deg, mens du gjør akkurat det samme selv! Jeg synes du tar dette på feil måte. Det var _overhode_ ikke ment så negativt som du vil ha det til! Jeg skrev også i min forrige post at jeg må få lov til å nevne om jeg synes det finnes noen likheter, men dette var på ingen måte et angrep på bye! Jeg hadde heller ikke et skjult budskap under slik du mener! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 [iC,13/02/2005 : 13:19] Det er greit at du sier at det er likheter, Cursio, men du sier ikke det! Du sier det på den måten som om du VET at han bevisst hermer etter deg!Du sier "Ronny og Tommy er veldig like navn" +++. Vet du hva som er lamt? Det at DU ikke takler at noen har en nogen lunde lik serie som deg! Dessuten synes jeg Bye har satt det opp kulere, med et slideshow og stemnings-musikk. Om du lager et slikt slideshow med musikk, VET vi jo alle hvem du har fått den idèen fra, og da skal jeg så sannelig plage deg live ut om at du pirker på folk som hermer etter deg, mens du gjør akkurat det samme selv! Jeg synes du tar dette på feil måte. Det var _overhode_ ikke ment så negativt som du vil ha det til! Jeg skrev også i min forrige post at jeg må få lov til å nevne om jeg synes det finnes noen likheter, men dette var på ingen måte et angrep på bye! Jeg hadde heller ikke et skjult budskap under slik du mener! Neivel. Om du sier det, så. Men stikk-Kontakten: Gi faen! Gjør om screenshotsene! Gjør dem MINDRE! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Enig med det ja, hva er vitsen med å legge inn bilder i størrelsen 1280*1024?! Det tar 23142 år å laste det inn for dem uten bradbånd... Lenke til kommentar
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 væshånill og legg inn screens i stedet for å bruke tråden som en chat? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 væshånill og legg inn screens i stedet for å bruke tråden som en chat? Ok2k. Her er et fra en dag da jeg kjedet meg rimelig mye. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) DOOM4 anyone? EDIT: Nei, det er ikke helt svart! Sjekk! Endret 14. februar 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Ja, det er en krok som står igjennom hodet hans. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Ja, det er en krok som står igjennom hodet hans. Damn! Det var kult! Ansiktsuttrykket hans ser jo sånn ut og jo! Og det ene øyet er litt rødt. Endret 15. februar 2005 av raziel014 Lenke til kommentar
TDK Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Mange fete shots her ja! Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Laget en podracer! Oi, krasjet visst... Lenke til kommentar
bye Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Tøft curSi0. Jeg lagde en jeg også som man kan kjøre: http://home.no/bye/hl2index.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå