Hr. Jenssen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Goatse-man You sick, sick man! Lenke til kommentar
Shaper Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Ninja style! *Whottau!* Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 A couple of beers and shw wasn't quite the same... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 ...And how would Alyx' face expression look like if she suddenly found out that YOU killed Gordon Freeman? Answer: Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Du som laged serien med flash.. kan du adde meg på [email protected] å fortelle meg hvordan du gjorde det ? får det ikke til.. har programmet.. Send en mail til [email protected] - for jeg har også programmet og flere bildeserier... EDIT: For de som kanskje ikke skjønte dette.. jeg ber også om hjelp! Endret 5. februar 2005 av PhoboS87 Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har en bunke bilder som utgjør tengeserien min, har satt alle i Winrar og får den ikke lastet opp her på forumet, alt for stort. Ka hjør æ da? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Har en bunke bilder som utgjør tengeserien min, har satt alle i Winrar og får den ikke lastet opp her på forumet, alt for stort. Ka hjør æ da? Enten kan du lage deg en konto på www.home.no (gratis), laste det opp der, og legge ut linken til zip'en her, eller du kan få en annen, som har Home.no konto, til å laste opp fila for deg. Lenke til kommentar
saboi Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 http://www.garry.tv/garrysmod/files/Rube_G...rowner_High.wmv denne MÅ dere se Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Laget min seire med movie maker i stedenfor. DEn er kalt Hunted, å kan lastes ned Herifra Jeg gikk inn på option, å satte på 10 sec per bilde. en det ble framdeles bare 5sec.. aller siste bildet vil dere sikkert ikke rekke å lese hva som står. iallefall rekker jeg ikke det. så da kan dere enkelt å greit bare sette på pause, hvis dere vil lese det som står.. kommentarer ville jo seff vært fint.. EDIT: glemte å legge til musikk. som jeg planla skal legge til musikk på Hunted: The Escape of City 17 (som da er fortsettelsen) **mummle mummle. at det går an å glemme musikken mummle mummle** Endret 6. februar 2005 av *Magnus* Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Bare litt pirking: Heller kall den neste serien for "The Escape FROM City 17" EDIT: Saboi: Jeg hadde faktisk tenkt å lage noe slikt, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke hadde kommet meg forbi den første utfordringen! Endret 6. februar 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 [iC' date=06/02/2005 : 17:00] Bare litt pirking: Heller kall den neste serien for "The Escape FROM City 17" ok da pirke pirke Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 rett og slett rått bilde! Ny bakgrunn!! hehe Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 rett og slett rått bilde! Ny bakgrunn!! hehe Takk! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Noe jeg jobber med.... Noe à la Matrix Reloaded? BTW: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 [iC' date=08/02/2005 : 19:26] Noe jeg jobber med.... Noe à la Matrix Reloaded? BTW: Jepp.. her er første utgave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå