Bear^ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Jojo,, Men du har jo "jukset"... Meningen med mitt fly var å kun ha en thruster bak til å få oppdrift, samt to andre små til svinging. Men igjen, hvordan aktiverer jeg de forskjellige thrusterne på kommando via numPAD? Har ikke juks på noen måte, ballongene er bare der for å stabilisere, de virker ikke på oppdriften, det gjør trusterne under. Når jeg slutter å bruke de, så faller jeg til bakken. Lurer på om denne save fila virker på 6c, fordi dette gjorde jeg på ver 6 SAVE.zip Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Oki, vel og bra! Men du vet ikke hvordan man styrer thrusterene på numpad? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Oki, vel og bra! Men du vet ikke hvordan man styrer thrusterene på numpad? Du velger våpnet "Thruster", høyreklikker, så ser du rett nedenfor standard valget noe som ligner på numpad tastaturet. Vis du klikker på "0", bruker du "0" for å avfyre den thrusteren. Om du vil ha flere, "skyter" du bare påplass så mange thrustere som du trenger. Når du er ferdig med "0", høyreklikker du igjen, velger et annet nummber, og fyrer på plass de thrusterne du trenger. Slik fortsetter du til du er ferdig. Jeg brukte 0 for å lette 1 for å flyve fremover 2 for å styre til venstre 3 for å styre til høyre 4 for downforce (lande) 5 for å rygge Funker godt det Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) #rekruteringslink fjernet# Endret 4. februar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) borte vekk med link Dust... Her holder vi oss til on-topic, ok? Endret 4. februar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 borte vekk med link Dust... Her holder vi oss til on-topic, ok? Hva er det der slap-greiene(eller hva det var)? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Og slike OT linkingar kan me halde oss forutan. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Don't mess with me! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 disse bildene er helt latterlige i forhold til de som ligger på Garry's forum! Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Dr. breen blir skutt ut av en gigantisk kanon Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Han ser litt svimmel ut. Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 The zombie war! Prepare for war zombies! The zombie war Pick up the weapons! The zombie war The zombie war To war! Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 The zombie war!Prepare for war zombies! The zombie war Pick up the weapons! The zombie war The zombie war To war! Minner om To Tårn, jo... Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 The zombie war!Prepare for war zombies! The zombie war Pick up the weapons! The zombie war The zombie war To war! Minner om To Tårn, jo... Var litt av meningen Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Hmm, hvordan lager man slike mega eksplosjoner dere har gjort? Har forøvrig laget noe rimelig sykt, sliter bare litt med home.no.. Så skal dere få se. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 OT: Noen flere som ikke greier å logge seg på sin home.no konto/plass? Prøvd både med FlashFXP og SmartFTP nå, uten hell. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Hmm, hvordan lager man slike mega eksplosjoner dere har gjort? Du lager eksplosjoner ved å trykke på Q, og så velge effekt(i dette tilfelle "explosion") under "Effects" EDIT: Klarer å logge meg inn på home.no.net, men dette er jo ikke det samme som home.no. Endret 4. februar 2005 av PCXray Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Du som laged serien med flash.. kan du adde meg på [email protected] å fortelle meg hvordan du gjorde det ? får det ikke til.. har programmet.. har laget en serie på 43 bilder.. brukte litt i udnerkant av 3 dager på den så ville vært fint å få gjort den ferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå