bjorn432 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg kjøpte et Topcom nettverkskort til stasjonær pc i dag. Innstallerte software og satte inn kortet som instruksjonene fortalte. Innstallerte drivere på oppstarten og restartet. når pcen nå startet opp fant den ikke nettverkskortet. så i device manager og der lå det ikke i listen. prøvde add hardware også, men det funket heller ikke. avinnstallerte så programmet og innstallerte på nytt, fortsatt ikke noe kort. Nå veit jeg ikke hva jeg skal gjøre. Håper dere veit om noe som kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg kjøpte et Topcom nettverkskort til stasjonær pc i dag.Innstallerte software og satte inn kortet som instruksjonene fortalte. Trådløst? Gammel PC? Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Trådløst. glemte å si det. nettverkskortet er Topcom SKYR@CER PRO PCI 154 og routern er SKYR@CER PRO WBR 654 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Trådløst. glemte å si det. PC-en da? PCI-wlan liker som regel ikke gamle maskiner. Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Shuttle sn45 xp 2500++ geforce 4 ti 80gb hdd xp pro Lenke til kommentar
bjorn432 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Fikk løst det nå. avinstallerte alt som hadde med nettverkskortet å gjøre, tok det ut, starta opp pcen og skrudde av igjen, satte inn kortet igjen og innstallerte KUN driverne på nytt og nå funker det fint. Kommer med en advarsel til Topcom brukere: IKKE installer utility programvaren!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå