MrRetard Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg har satt opp min data som jeg bestilte hos komplett.no. Med hovedkortet MSI fsr for socket 754 samt AMD Athlon 65 3400+, 512 mb ram, og et Gaiward Geforce 6600GT 128mb. Da jeg deretter skulle boote opp pc'en ville den ikke få strøm i hovedkortet. Eksterne disker som cd-rom og harddisk fikk strøm, som går direkte fra strømforsyningen, men selve hovedkortet ville ikke få strøm. Jeg har et kabinett med 300W strømforsyning. Jeg kunne ikke finne noe info om strøm gjeldende hovedkortet! Jeg lurte på om det kan være strømforsyningen som er problemet? (for lite strøm?) mvh Ole Lenke til kommentar
MrRetard Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 en kobling feil, fixet og BANG it works! Lenke til kommentar
MrRetard Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 en kobling feil, fixet og BANG it works! Lenke til kommentar
M.e.r Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 har du sette en 4 pins kontakt til hkorten der skal være 2 kontakter 1stk 20pins åg 1stk 4pins Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå