ExEsLayer Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har hatt vice city en stund nå (pc), og play cden har blitt ganske ripete (lånte det vekk) Også klarer jeg ikke å lese cden skikkelig lenger. Det masse innpå cden som ikke virker. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre med det??? Takk for svar! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 har ikke sjekka om det funker på cd/dvd-rom men på vanlig musikk cd'er pleier det å hakke mindre i f.eks sangene hvis du tar på sjampo av ett eller annet slag for så å skylle det i varmt vann....og så la det tørke da seff Lenke til kommentar
ExEsLayer Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Skal prøve, når du først leser det høres det litt sprøtt ut Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvis du ikke har lyst til å risikere både CD'en og cdspilleren ved å sause platen inn med såpe, finnes det en ulike produkter som skal reparere slitte plater. Prinsippet er omtrent det samme, men muligens i en noe ryddigere form Vet at de har hatt det på bl a Spaceworld og Clahs Ohlsson, eller hvordan det nå staves. Lenke til kommentar
ExEsLayer Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Har nå prøvd både med såpe og tannkrem Men til ingen stor nytte Menne en kamerat av meg har en sånn "dingseboms" som sliper ned cden. Tror eg får gjort det i morgen Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Min oppskrift: Ta CDen, MASSE (!!) zalo, so d renn tå den so klina du d inn med ett handkle. VIKTIG: følg cden sin form, rundt og rundt.. so vatn.. tørk.. so funka d her GTA1 cden min e veldig ripete, men uansett so funker han etter en tur med dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå