Acrid Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Måtte sjekke om jeg faktisk dreit på meg. Fy faen. Falsk alarm heldigvis. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Skvatt som faen.. Endret 12. januar 2005 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Lurer på hvor mange ganger den har blitt posta jeg, men genial er den. Endret 12. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 fy faen.... haha, rett før jeg loller på meg Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 genialt noen som har noen andre sånne? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Off så jeg skvatt. Dust du som posten den! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 håper du får et jævli liv... Uten at jeg tørr se den, så regner jeg med det er noe ala goatse eller lignende morsomheter som dukker opp..? Igrunn, skjønner ikke at folk går på slikt lenger. Greit nok hadde det vært 2000 ellerno, men hallo, 2005..? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 håper du får et jævli liv... Du har veldig lyst å se Britney Spears naken altså? Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 goatse av britney spears Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Uten lyd er den ikke så skummel, nei. Hvor mange sånne finnes det nå? Den med bilen, den med spøkelse, de hvor du skal se forskjellen på de to bildene, den som er helt lik denne bare uten å love nakenbilder og nå Britney... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Æsj.. Nå som jeg venta på noe skikkelig nasty pr0n.. *småironisk* Endret 12. januar 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Æsj.. Nå som jeg venta på noe skikkelig nasty pr0n.. Dette dreper en boner på null komma niks, kan jeg tenke meg. Endret 12. januar 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Gaaah! Andre gang jeg går på en sånn Skulle akkurat til å legge meg, bare innom forumet for å se litt - og nå, etter dette horrible spillet, flyter adrenalinet tykt i blodet. Hvordan skal jeg få sove nå? Blir jeg nødt til å sitte å lese overklokkingsforumet for å sovne? tredde gangen her :'( Lenke til kommentar
allyse Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Forstår ikke at folk faller for det enda Jeg tok den og tenkte - vedder på det kommer noe når det blir smalt her. Og jaggu hadde jeg rett Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Forstår ikke at folk faller for det enda Jeg tok den og tenkte - vedder på det kommer noe når det blir smalt her. Og jaggu hadde jeg rett Hehe. Tok det på hun jeg bor med, hun har dataen på motsatt side av veggen (meg | hun), så etter jeg klarte å overbevise henne om at hun måtte spille (hun var forunderlignok ikke intressert i Britney naken) det, så satt jeg og lytta inntil veggen. Dæven til leven.. :!: Sa også at hun måtte skru opp lyden.. Endret 12. januar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Sitat msn: offeret gi meg noen digge linker a Jørgen {3rd_eye} Natrium sier: ok Jørgen {3rd_eye} Natrium sier: britney spears strippe spill? Jørgen {3rd_eye} Natrium sier: med lyd å greier offeret oki Jørgen {3rd_eye} Natrium sier: http://www.extremefunnypictures.com/funnypic602.htm offeret kjeft a offeret hælvete offeret jeg skvarttt offeret fikk ikke stål nerver da offeret offeret ååååå helvete Jørgen {3rd_eye} Natrium sier: fy fader å jeg ler offeret fytii fitte helvete jeg får hjerteinnnfark ass offeret ufff Jørgen {3rd_eye} Natrium sier: HAHAHA offeret jeg hadde tatt på full lyd å sånn da offeret sånn at jeg skullle høre hva hu sa offeret sier: gikkk ikke til helvete med meg da offeret var nesten i gjen om Jørgen {3rd_eye} Natrium sier: det er det som er poenget Jørgen {3rd_eye} Natrium sier: men kommer ikke lenger offeret skjønte jo det men jeg hadde gledet meg som et lite barn til å få meg mus Jørgen {3rd_eye} Natrium sier: tulling Merk det siste han sier. .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå