QpR Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Hi ! Før jeg blir slaktet for ikke å ha lest stickys osv. Jeg har lest denne stickyen som tar opp mitt problem, og da kan jeg vel bare spør om det først. Om jeg legger inn den .reg fila til han karen, fikser det da mitt problem, (som er at jeg bare ser 128 GB av mine 200GB ) ?? Hvis ikke ... Fins det no program som fikser sånn at den blir det, hørt om Patition Magic, fikser den sånt? Og hvis jeg lager flere partisjoner på HDen fikser det problemet, dvs en to på 100GB hver da for eks ? *edit* Jeg kjører Win2k, og atm har jeg no saker på disken, skal ta og legge over det jeg trenger på en annen, og så kan jeg formatere den om det trengs for å fikse problemet Ktnx <3 Endret 11. januar 2005 av QpR Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Mulig du må opptatere BIOS Lenke til kommentar
snole Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvis du har formattert den til 128 GiB og legger inn en Servicepack eller en regfix som gjør at Windows ser hele disken, så vil du i Disk managment få mulighet til å lage partisjoner av den ekstra plassen som kom frem. Med PM vil du kunne utvide den eksisterende partisjonen, evt krympe den for å lage 2 like store osv. Lenke til kommentar
QpR Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 tnx, håper reg fix funker jeg Lenke til kommentar
QpR Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Funka som faan det *klappe* Gracias Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå