O. B. Lix Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 nå er jeg i støtet på spørsmål om opera; jeg har to scrollhjul på musen, i andre program virker det ene horisontalt, mens det andre virker vertikalt. I opera virker begge samme vei - vertikalt (dvs kun skrolle opp/ned). Finnes det noen instillinger som ordner dette??? Lenke til kommentar
akh Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvilken mus har du? Hvis det er noen innstillinger for det, må vel det nesten være i musinnstillingene. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Jeg har en standard A4-tech 5 knappers mus med 2 scroll-hjul. Det følger med drivere til denne, men selv uten installerte drivere fungerer alle knapper/hjul i XP, driverne er bar om en vil endre på noen funksjoner i praksis. Men i opera tar denne "over" musa til "mouse gestures" tror jeg, så kanskje det er grunnen...? Finner ingenting om scrollhjul i musoppsett i opera, men kanskje noen har sett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå