Gå til innhold

Skjermkort til maks 2400

veggiz1

Anbefalte innlegg

Leter etter et skjermkort til maks 2400 kr.

Har amd 2400+, 512ram og gammal 9600kort som skal byttes ut. noen bra forslag?

Trenger ikke det beste "klokke kortet" heller :p. kommer nok ikke til å klokka det så mye.

takker for alle som gidder å lese :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har lissom sånn 0 peil når det kommer til klokking osv. så spørs om jeg tør det ja :p

Ville kjøpt at GeForce 6600GT kort til rundt 1800 kroner.... GeForce 6600GT gir meget god ytelse "rett fra boksen" og du trenger ikke klokke noe, og hvis du føler for å klokke så har du potensialer...

Komplett har for eksempel XFX sitt:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305051&cks=PRL

Kjempekort... Et av de beste kjøpene du kan kjøre til den prisen... Ta heller å spar de 600 kronene du sitter igjen med! :thumbup:

Du kommer til å merke stor forskjell fra 9600SE kortet... :yes:

Lenke til kommentar

vel jeg ville sakt legg in 150 kr mer og kjøp deg

Asus V9999 GeForce 6800GT 128MB DDR AGP, TV-Out, DVI, Retail (16 pipelines)

det er det jeg skal.... siden du alerede skal legge inn 2500 kr så er det verdt det...

du trenger ikke 256 mb hvis du skal spille spill på bra grafikk. bare hvis du skal spille på SINNYKT bra graffik og tro meg at det trenger man vel ikke hvis man ikke har tonn med penger.

her er sia til hvor det d3kortet er : link

lykke til med valget :)

PS!!!:4 pipelines har mer å si enn 256 mb

Endret av madfox
Lenke til kommentar
1. lissom hører ikke til i denne setningen!!!

Unødvendig den der. Du skjønner jo godt hva han mener.

Hvis man leser litt igjennom innleggene dine headcleaver,så finner man jo haugevis med skriveleifer. :p

Til trådstarter:Hvis du ikke skal klokke eller modde,så bør du kjøpe 6600 GT eller 6800 NU.

Lenke til kommentar
:innocent:  haru no link til dem?  billigste stedet? ok headcleaver"!!!!!"

Her har du link til et bra 6600 GT.PC-Utstyr er litt billigere på det kortet,men etter egen erfaring fraråder jeg deg å handle hos dem.Hvis du heller vil ha 6800 NU,så gå for Club 3D kortet som jeg linket til.

Kan legge til at Club 3D kortet har en stillegående vifte,noe jeg har hørt at XFX 6600 GT ikke har.Jeg bruker Expertool i tillegg for å justere ned viften,slik at den bare går på 60% i windows.Da er den VELDIG stille.

Edit:Her er en link til hvordan du modder 6800 LE og 6800 NU kort. Jeg har moddet mitt kort og det fungerer glimrende.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...