roxxx Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Nå har jeg hatt min qtek 9090 i 10 dager, og følgende skjer; tastaturet blir slappere og slappere, i tillegg blir det riper i plasten når det skyves inn på plass, dårlig passform ser det ut som, audio utgang dvs handsfree spraker pga dårlig kontakt inne qteken, den har problemer med dekningen, dvs dårlig mottak på GSM, og dårlig samtalekvalitet. Den innebygde Wlan funger som en kule derimot, jeg kan være opptil 10m fra et hus, kanskje mer og jeg får inn nettverk. Så jeg må nok levere den inn på service, hvordan er disse nye reglene? to ganger inn og så kan jeg forlange ny? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 reglene er enkle to ganger samme feil - tredje gang kan du sjekke hvorvidt det er samme feil før du kan få ny enhet/pengene tilbake. Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 oki, thanks, jeg satser på det går bra, men av erfaring har jeg lært at når ting begynner lage kvalm så tidlig, så fortsetter det,hehe. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Kan nesten høres ut som ett DOA produkt. Har testet en rekke 9090 modeller, uten å oppleve de problemene innkludert min egen. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 hadde samme problemer med min egen forsåvidt. høyttaler som gav fra seg spraking Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Nå knelte den fullstendig, kunne ikke ringe ut og ta imot samtaler, hadde "mikke mus" stemme,,,heheh, herved er den levert inn, satser på at jeg får den tilbake i fullgod stand. Her er listen jeg sendte sammen med den: Dårlig dekning, ligger og søker ofte der det er god dekning. Dårlig samtalekvalitet, må snakke veldig høyt noen ganger, pluss mye suselyder og støy, ”forsvinner”. Kontakten på handsfree er dårlig, kontakten forsvinner og spraker, og kommer igjen, pipelyder når jeg kobler den til. QWERTY tastatur er slarkete og dårlig festet, pluss store skrapemerker i plast selv om den er brukt maks 10 ganger. Dårlig passform. Kan ikke ringe ut, blir avbrutt, når jeg tar i mot samtaler hører ikke de meg, eller hører meg usannsynlig dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå