Gå til innhold

Qtek 9090 - diverse feil

roxxx

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt min qtek 9090 i 10 dager, og følgende skjer; tastaturet blir slappere og slappere, i tillegg blir det riper i plasten når det skyves inn på plass, dårlig passform ser det ut som, audio utgang dvs handsfree spraker pga dårlig kontakt inne qteken, den har problemer med dekningen, dvs dårlig mottak på GSM, og dårlig samtalekvalitet.

Den innebygde Wlan funger som en kule derimot, jeg kan være opptil 10m fra et hus, kanskje mer og jeg får inn nettverk. :dribble:

Så jeg må nok levere den inn på service, hvordan er disse nye reglene? to ganger inn og så kan jeg forlange ny?

:wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Nå knelte den fullstendig, kunne ikke ringe ut og ta imot samtaler, hadde "mikke mus" stemme,,,heheh, herved er den levert inn, satser på at jeg får den tilbake i fullgod stand.

Her er listen jeg sendte sammen med den:

Dårlig dekning, ligger og søker ofte der det er god dekning.

Dårlig samtalekvalitet, må snakke veldig høyt noen ganger, pluss mye suselyder og støy, ”forsvinner”.

Kontakten på handsfree er dårlig, kontakten forsvinner og spraker, og kommer igjen, pipelyder når jeg kobler den til.

QWERTY tastatur er slarkete og dårlig festet, pluss store skrapemerker i plast selv om den er brukt maks 10 ganger. Dårlig passform.

Kan ikke ringe ut, blir avbrutt, når jeg tar i mot samtaler hører ikke de meg, eller hører meg usannsynlig dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...