Loffarn Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Ikke noe bildet Problemet er at jeg ikke får noe skjermbildet. Dette har hendt før, Jeg pleier å bytte ramslot eller låne en ram brikke fra en kamerat til å starte pcn med så fungerer det om byttingen ikke fungerer. Noen ganger har det hjulpet å ta ut skjermkortet å starte maskinen så putte kortet inn igjen. (Noen gang har det fungert å slå også ). Jeg lånte rammen til en venn og da fungerte den heller ikke men pcn fungerte når jeg byttet en helt lik cpu for å skjekke om den var ødelagt... men da fungerte pcn min.. så jeg trudde det var cpuen men så skjekka jeg cpuen min i pcn hans og da fungerte cpuen min også. Jeg har et asus a7v600 + twinmos ram+ duron (amd) TRENGER HELP!!!!!!! Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Tja.. Jeg har Geforce 6800le og pc'en låser seg/svart bilde! Jeg må starte pcen på nytt! Så vidt jeg har funnet ut på forumet her er det at det er noe med grafikkortet.. Men det skjer ikke så ofte hos meg lengre Lenke til kommentar
Loffarn Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg vet ikke helt om det er grafikk kortet. Jeg slo nettopp på pcn,... og gikk inn i bios for å skjekke tempen så låste deg seg akkurat Men jeg restarta pcn og fikk ikke bildet igjen Det eneste jeg har i tankene nå er å vente litt og prøve igjen senere. Noen andre forslag ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå