Gå til innhold

Kan DU bli hypnotisert?

Jackemeister

Anbefalte innlegg

Joda, problemet er at noen blir så skremt at det ikke er det minste morsomt. Alle har sett videoen av den lille gutten som får skremt vannet av seg med labyrint-screameren. Selv satt jeg med volumet på fullt sug og skvatt såpass at jeg ikke klarte å røre meg på flere titalls sekunder, satt bare og stirra på det stygge trynet. Siden jeg som 15-åring så Exorcisten, har det ansiktet der vært omtrent det skumleste jeg vet om, og kombinert med lydsjokket gjorde det at jeg ble rimelig satt ut. Et par dager fremover var jeg småredd for PC-en min. Det kunne jo hende at fjeset dukket opp igjen, og jeg turte IHVERTFALL ikke trykke på en eneste flash-link, selv om jeg visste at den var harmløs nok. Nå skal ikke jeg skryte på meg å være helt god i hodet alltid, men det er nok mange andre som har det slik som meg. Selv nå hadde jeg store problemer med å se gjennom hele testen selv om jeg visste hva som kom, jeg lukket vinduet flere ganger før jeg orket å se den til endes.

Poenget er: Det er greit å ha en slik tag på et forum, for man kan aldri vite hvem som klikker på linken. Dessuten skjønner jeg ikke helt moroa i å poste en slik på et forum. Screamere er best til bruk mot folk du kjenner og vet sånn halvveis hvordan vil reagere. Å poste screamere uten tag blir litt som å tvinge lettskremte folk til å se skrekkfilmer.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, et litet kick på kveldstid er da bare kos :D

Skvatt ganske godt, allikavel om jeg forventa at det skulle komme.

Noen som har sett den filmen med en bil som kjører, skikkelig fredfullt og stille, plutselig hopper det fram et vesen? Tok den på en kompis, han skvatt han :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...