Jackemeister Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei hei! En venn tipset meg om denne svært... *host* Interessante Siden. Stirr LEEENGE på skjermen! (I tilfelle, rydd vekk knuselige ting når du prøver dette, kjedelig å skjære seg på noe skarpt hvis du... sovner) ... Lykke til! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hva skjer, og ble du hypnotisert. Er litt redd hvis det plutselig kommer opp et monster. Har skjedd alt for mange ganger Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det er sikkert sånn skremme ting, jeg går ikke inn på det. Det er ikke morsomt å bli skremt, det har andre gjort før Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Haham skjønte at det var det jeg tenkte det var... Hehe, skal ikke si det, ødelegger for andre Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) *slettet* må ikke avsløre vet du Endret 11. januar 2005 av sovietpig Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har tatt den før... Hehe... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 alle vet vel att slike "sett deg ned å se på"-ting er ting som skal skremme deg... Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hei hei!En venn tipset meg om denne svært... *host* Interessante Siden. Stirr LEEENGE på skjermen! (I tilfelle, rydd vekk knuselige ting når du prøver dette, kjedelig å skjære seg på noe skarpt hvis du... sovner) ... Lykke til! hmm.. du legger ikke lite opp til at det er skremmeopplegg heller da.. :!: Stirr LEEENGE på skjermen! (I tilfelle, rydd vekk knuselige ting når du prøver dette, kjedelig å skjære seg på noe skarpt hvis du... sovner) Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hater de drittsekkene som lager de faens drittsidene som gjør at man pisser på seg sel!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Hater de drittsekkene som lager de faens drittsidene som gjør at man pisser på seg sel!!!!!!!!!!!! altså? Du tissa i buksa di? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) leste ikke skikkelig han mener det sikkert ikke bokstavlig(håper jeg) Endret 12. januar 2005 av aklla Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 FY FAEN, I HELVETE, FAEN INNE HELTEVES SATEN, JEG SKAVV, FAEN Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hater de drittsekkene som lager de faens drittsidene som gjør at man pisser på seg sel!!!!!!!!!!!! altså? Du tissa i buksa di? Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg bare slapp en liten en i buksa,av forskrekkelse. Grisedårlig engelsk på han hypnotisøren. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jeg går ALDRI på sånne spøker, bortsett fra denne gangen. Fy fader, jeg holdt på å få hjertestans. Lenke til kommentar
csboy Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Kan noen fortelle hva det er? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Kan noen fortelle hva det er? Skjønner du ikke det av å lese det som står her? Har ikke så lyst til å ødelegge... Bare ta en tur, det er ikke farlige! Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Fytte helvete og jeg skvatt noe så inne i grønnhelvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå