Zipp0 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Som dere kanskje skjønner er dette et kabinett prosjekt. Det skal bygges pga. jeg ikke gidder drasse med meg Chieftec fulltower på tg. Kabinettet kommertil å ha noen løsninger som ikke for mange (kanskje ingen) har brukt før. For at dette ikke skal kopieres før jeg er ferdig, blir det holdt hemmelig til slutten Kabinettet har som mål å være smalt og kort. Derfor blir det bygget i høyden. Det skal være lett å tamed på lan. Speccs: HK: NF7-s v2.0 CPU: Amd xp2400+ @ 2,4 ghz Ram: Twinmos pc3200 512. GFX: Radeon 9600XT bravo 128mb HDD: 1x200gb ata og 1x120gb ata (seagate begge 2) - Det kommer en 160/200gb sata seagate i løpet av nermeste framtid. Matriale: -Hobbyplate -Kryssfinner (indre deler) -Plexi (sannsynligvis) Gjort til nå: -Tegnet opp hvor det skal kuttes Gjøre oppgaver: - Kutte platene i mindre biter Alt som er gjort til nå hentet platene. Må bare beklage at prosjektet ble utsatt litt Edit: Endret til de nye planene. Endret 12. januar 2005 av Zipp0 Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Høres bra ut Keep up the good modding Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Mini Update Oppdateringen er bort, pga. revurdering av kabinett planene. Endret 12. januar 2005 av Zipp0 Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Etter problemer med ei plate, så må jeg revurdere prosjektet. Jeg må sannsynligvis bygge noe mindre. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ser forsatt bra ut Populært prosjekt Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Ser forsatt bra ut Populært prosjekt hehe ja, "veldig" det blir mer liv når jeg får litt fart i det Har funnet ut sånn ca, hvordan det blir nå.. kommer vel skp. snart Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Ser forsatt bra ut Populært prosjekt hehe ja, "veldig" det blir mer liv når jeg får litt fart i det Har funnet ut sånn ca, hvordan det blir nå.. kommer vel skp. snart Ja håper at du får fart på prosjektet ditt snart da Blir å følge med hva som skjer videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå