O. B. Lix Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Er det noen med opera som får skandiabanken til å virke? Når jeg skal laste ned sertifikat, kommer jeg til punktet "skriv inn sikkerhetspassord", og her kommer jeg ikke forbi. Ikke har jeg laget sikkerhetspassord i opera, heller ikke skandiabanken (som bruker pinkode), og ikke kan jeg skrive noe heller! I IE funker det strøkent!!!!!!!!!!!!!!!!! Endret 11. januar 2005 av O. B. Lix Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Du kan jo prøve 8.0pre. Ellers virker SkandiaBanken fint i Firefox 1.0. Endret 11. januar 2005 av Gimper Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Er det noen med opera som får skandiabanken til å virke? Når jeg skal laste ned sertifikat, kommer jeg til punktet "skriv inn sikkerhetspassord", og her kommer jeg ikke forbi. Ikke har jeg laget sikkerhetspassord i opera, heller ikke skandiabanken (som bruker pinkode), og ikke kan jeg skrive noe heller! I opera så må du ha passord på sertifikatet. Når du laster ned sertifikatet spør den deg etter passord du vil bruke, det må du skrive inn to ganger. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 I opera så må du ha passord på sertifikatet. Når du laster ned sertifikatet spør den deg etter passord du vil bruke, det må du skrive inn to ganger. Har skrevet inn passord ti ganger uten at det hjalp Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Du kan jo prøve 8.0pre. Ellers virker SkandiaBanken fint i Firefox 1.0. I IE virker det jo også fint, og den er ikke skummel å bruke kun i nettbanken. Men er det noen som har opera og skandiabanken ???? Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Bruker egentlig firefox, men opera og skandiabanken fungerer fint det. Du må ha gjort noe med passordet ditt. Lenke til kommentar
akh Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Se gjennom trådene her: http://my.opera.com/forums/search.php?s=&a...rder=descending Ser ut som at den første der er det samme som du sliter med. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Takk akh! Feilen var at passordet må inneholde minst 6 tegn, hvorav ett må være et tall!!! Passordet skal også skrives inn 2 ganger :!: EDIT: Takk til dere andre også, da Endret 11. januar 2005 av O. B. Lix Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Virker som du har fått det til nå, men tenkte uansett jeg kunne si at jeg ikke har noen problemer med Skandiabanken og Opera 7.54. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå