ess_pen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg er en student som vil investere i en bærbar pc. Har dog ikke så mye greie på tekniske ting om pc, er bare en bruker. Kommer til å bruke pc en til skolen, spilling , se på filmer, lyst på dvd brenner. Har sett på feks fujitsu siemens amilo pro 2000 og div Dell. Tenker på å få noe av den nyeste teknologien mtp prosessr, kapasitat , minne, osv men ikke nødvendigvis den beste, men som holder liit frem i tid da. Pris 8000-10000 Håper noen tar seg til til å hjelp meg liit Lenke til kommentar
acon Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Sett på Netshop 1557? De er ganske gode Iallefall iforhold til pris vs. ytelse Tenkte på denne. Lenke til kommentar
ess_pen Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Skrev visst under feil topics jeg hehe, men men Jeg kommer også til å satse på tråløst Har sett på netshop, takker for det. Noen andre som har synspunkter, så jeg har noe å sammenlikne med og velge mellom Lenke til kommentar
acon Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Tror jeg ville ha gått for den Netshop'en... av et par enkle grunner: *Billig, eller mye for pengene(velg selv ) *Grei vekt, fått en del kommentarer på at den er tung, men.... *Bra oppløsning *Grei kvalitet *Vil holde lenge *Skjermkort, brukbart til spill Trenger jeg nevne mer? Et annet alternavtiv kan være denne... men iforhold til Netshopen er den ganske Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Får du så gode maskiner for mindre en 10k? Anbefaler deg Netshopen på det øverste!! Gå for den!! Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Ville valgt den på Netshop og slengt på en 8X DVD-RW DL brenner på den, da kommer det på 10.500,- ink mva. De modellen som er på linje med 1557 fra netshop er CL56-modeller eller G556(E), sistnevnte har fått litt juling på støy og dårlig batteritid, men ingen egne erfaringer på det, let litt i forumet på CL56 og G556. Bestillt meg en 1557-GLS selv i 15.000,- utgaven. Karma Endret 12. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Generelt tips: Ingenting du kjøper idag vil holde seg fremover i tid:P Da du er student (som meg), regner jeg med du trenger hver krone du kan spare, og derfor: kjøp brukt!! Du kan få tak i en 6mnd gammel brukt laptop som er nesten ny, har fremdeles garanti igjen, mens prisen er redusert med 30-50% (brukte ting burde iallefall være nedsatt slik). Lenke til kommentar
ess_pen Skrevet 16. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2005 takk Karma Jeg gjorde som du sa og selngte med en DVD brenner. Den blir perfekt til min bruk, og virker som jeg har gjort et bra kjøp å etter å ha lest her inne på forumet. Takk for alle råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå