Junior19 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Såg at det var ein del her som anbefalte Mobile Meter for å måle temperaturane på cpu, chassis og hdd i laptops. Er det nokon som har erfaring med nøyaktigheita til dette programmet? Fekk ein liten bakoversveis da eg starta det og såg 79 grader cpu-temp komme opp. Da hadde maskina stått på medan eg var på jobb, og akkurat blitt reboota. Cpu'en er ein AMD 64 3000+ og desse tåler normalt ein del temperatur, men når vi passerar 80 trur eg at eg seier stopp, så eg er litt interessert i å finne ut kor nøyaktig den målinga var. No ligg temperaturen i følge mobile meter stabilt rundt 65-68 grader, med liten load. Har lasta ned AMD Cool'n'Quiet og skal sjå om det har noko effekt, men veit ikkje om HK har støtte for det. Lenke til kommentar
Junior19 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Etter installasjon av Cool'n'Quiet så ligg idletemp på 48-49 grader, og den køyrer på 800 MHz. Får sette i gang eit spel eller to og legge litt load på cpu og sjå kor det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå