Gå til innhold

Ny Mac! Mac mini

Anbefalte innlegg

Er litt usikker på hva jeg synes om mini, men så har jeg hatt veldig høye forventinger.

I forhold til dollarpris/kurs så ble den noe dyrere enn jeg hadde håpet på.

Har ikke slått fra meg tanken på å bestille en, men jeg tror jeg vil vente på noen anmeldelser først.

50/50 for at jeg bestiller en nå, men jeg var sikker på at jeg skulle bestille en etter at ryktene begynnte å florere.

-edit- liker ikke at man ikke kan sette inn ram selv og antakelig ikke bluetooth eller harddisk heller. Det betyr at man må kjøpe DYR ram på applestore.

Endret av josteinsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
And yes, the Mac mini will take full advantage of your two-button USB mouse with scroll-wheel and your favorite USB keyboard. Just plug them in.

No kan de ikkje bruke ein-knapps-musa som unskyldning lengre!

Unnskyldning for hva? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Søøt. En kamerat må skaffe seg ny PC snart (jeg er så ufattelig lei av å leke supporter for ham), så jeg skal vise ham denne.. han bruker PC så lite at en overgang til Mac neppe vil spille noen rolle. Det viktigste for ham er å sjekke e-mail, surfe litt på nettet og legge kabal.

Synes jeg hørte nylig at den skulle koste 3000,-.

Lenke til kommentar
And yes, the Mac mini will take full advantage of your two-button USB mouse with scroll-wheel and your favorite USB keyboard. Just plug them in.

Unnskyldning for hva? :dontgetit:

De fleste som har pc sier.

Den har jo bare 1 knapp på musa :D nå bruker du det du har selv altså 2 eller flere.

Uansett var det "fet" nyhet for stua ved siden av tven :D Shutlebokser ble plutslig VELDIG stygge.

Endret av JonV
Lenke til kommentar

Det har de aldri kunne brukt, det er bare å bytte, og configurere.

Lenke til kommentar

En liten og billig flashspiller uten skjerm, har jeg kanskje hørt om det før? :hmm:

Høres ut som den originale Creative MuVo, som fikk mye kritikk for nettopp mangelen på sådan. Kan ikke helt se hvorfor folk skal kjøpe denne.

MiniMac virker derimot bra. Ikke superbillig, men bra design. Kan se for meg at mange kjøper denne istedet for en bærbar.

Endret av okvangar
Lenke til kommentar

Det har de aldri kunne brukt, det er bare å bytte, og configurere.

EG veit at ein kan bruke 2-knapps-mus. Anti-Apple-fantaster derimot... Men no har dei det skrifteleg...

Lenke til kommentar

De veiledende prisene på nylanserte produkter er:

Mac Mini 1.25GHz G4 m/40GB HD - 4490.

Mac Mini 1.42GHz G4 m/80GB HD - 5290.

BTO utgaven vil ikke være tilgjengelig i Norge ennå.

iPod Shuffle 512MB - 849.

iPod Shuffle 1GB - 1290.

Endret av bender
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...