Gå til innhold

Har dette kabinettet bra kvalitet?

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om dettekabinettet har bra kvalitet og er et bra kjøp...selv kan jeg ingenting om kabinett

og btw: er dette et bra alternativ?

Og jeg vil ikke høre om folk syntes de er stygge. Men kom gjærne med forslag til kabinett

Bare stryk de 2 andre fra lista :whistle: Nå har jeg funnet det jeg vil ha men nå må jeg vite om det er holdbart bra osv. HER er det

Endret av FuJJi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurte på om dettekabinettet har bra kvalitet og er et bra kjøp...selv kan jeg ingenting om kabinett

og btw: er dette et bra alternativ?

Og jeg vil ikke høre om folk syntes de er stygge. Men kom gjærne med forslag til kabinett

jeg synes du burde kjøpe et svart stilrent alu kabinett og modde det selv, da får du et kabinett du vil trives med, tro meg, men jeg kan ikke si noe om de kabinettene der, jeg har ingen erfaring med de. Men smaken er som baken!

Lenke til kommentar

PLASTIC FANTASTIC!

Bruk heller 400 spenn xtra så får du et ordentli kabinett.

Kan foreslå TT Tsunami VA 3000 BWA....stilfullt!

SViking kabinnettet har fått mye klager pga en sugen viftestyring og liten plass å jobbe med i kabinettet.

Er vannkjøling noe du har planer om kan du faktisk strekke det til et TT Shark kabinett.....

Lenke til kommentar
PLASTIC FANTASTIC!

Bruk heller 400 spenn xtra så får du et ordentli kabinett.

Kan foreslå TT Tsunami VA 3000 BWA....stilfullt!

SViking kabinnettet har fått mye klager pga en sugen viftestyring og liten plass å jobbe med i kabinettet.

Er vannkjøling noe du har planer om kan du faktisk strekke det til et TT Shark kabinett.....

jeg har vel ikke mer å si om de kabinettene enn :sick: :sick:

hvorfor må du ha fjortis cs kabinett?

takler dem ikke.

hvorfor ikke kjøpe noe som er billig, stilfult og kvalitet? f.eks beantec

Lenke til kommentar
vorfor må du ha fjortis cs kabinett?

takler dem ikke.

hvorfor ikke kjøpe noe som er billig, stilfult og kvalitet? f.eks beantec

Fjortis cs kabinett <-- wtf er det? *nytt_for_meg*

Men det sunbeam kabinettet ser ganske fint ut når du ser d "for real", er vel egentlig ikke så fint på bildet, men er kulere under bruk...

EDIT: du kan jo også sjekke 3DFXCool.no for kabinetter, har mye fint der og... (ikke så stort utvalg btw.)

Endret av _lefze_pwns_all
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...