FuJJi Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Jeg lurte på om dettekabinettet har bra kvalitet og er et bra kjøp...selv kan jeg ingenting om kabinett og btw: er dette et bra alternativ? Og jeg vil ikke høre om folk syntes de er stygge. Men kom gjærne med forslag til kabinett Bare stryk de 2 andre fra lista Nå har jeg funnet det jeg vil ha men nå må jeg vite om det er holdbart bra osv. HER er det Endret 11. januar 2005 av FuJJi Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 plastic fantastic, det er ganske høyt, og fronten er av billig plastikk... ikke min stil, men sikkert noen som syns det er fint... Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 ja den som har designet det synes sikkert det er ålreit Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg synes det er uffattleig at folk kan falle for sånne kabinett. Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 vil si at d etter min mening er litt mer kvalitet i det Sunbeam kabinettet (http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=SBCATR1BB&toc=3058) , det er på langt nær så stort som det ser ut på bildet...... Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg lurte på om dettekabinettet har bra kvalitet og er et bra kjøp...selv kan jeg ingenting om kabinett og btw: er dette et bra alternativ? Og jeg vil ikke høre om folk syntes de er stygge. Men kom gjærne med forslag til kabinett jeg synes du burde kjøpe et svart stilrent alu kabinett og modde det selv, da får du et kabinett du vil trives med, tro meg, men jeg kan ikke si noe om de kabinettene der, jeg har ingen erfaring med de. Men smaken er som baken! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 PLASTIC FANTASTIC! Bruk heller 400 spenn xtra så får du et ordentli kabinett. Kan foreslå TT Tsunami VA 3000 BWA....stilfullt! SViking kabinnettet har fått mye klager pga en sugen viftestyring og liten plass å jobbe med i kabinettet. Er vannkjøling noe du har planer om kan du faktisk strekke det til et TT Shark kabinett..... Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 så litt plastik ut da... Lenke til kommentar
dmx Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 jaja, alle har jo sin smak. tror ikke det er så veldig bra kvalitet på de men men.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 PLASTIC FANTASTIC! Bruk heller 400 spenn xtra så får du et ordentli kabinett. Kan foreslå TT Tsunami VA 3000 BWA....stilfullt! SViking kabinnettet har fått mye klager pga en sugen viftestyring og liten plass å jobbe med i kabinettet. Er vannkjøling noe du har planer om kan du faktisk strekke det til et TT Shark kabinett..... jeg har vel ikke mer å si om de kabinettene enn :sick: hvorfor må du ha fjortis cs kabinett? takler dem ikke. hvorfor ikke kjøpe noe som er billig, stilfult og kvalitet? f.eks beantec Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) vorfor må du ha fjortis cs kabinett?takler dem ikke. hvorfor ikke kjøpe noe som er billig, stilfult og kvalitet? f.eks beantec Fjortis cs kabinett <-- wtf er det? *nytt_for_meg* Men det sunbeam kabinettet ser ganske fint ut når du ser d "for real", er vel egentlig ikke så fint på bildet, men er kulere under bruk... EDIT: du kan jo også sjekke 3DFXCool.no for kabinetter, har mye fint der og... (ikke så stort utvalg btw.) Endret 12. januar 2005 av _lefze_pwns_all Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå