Jørnan Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har hørt at ipod har et oppladbart batteri, men etter 1-2 år er det ødelagt, og da går det ikke ann å skifte batteri. Da må den sendes inn til spesialister som bytter den. Er det sant? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 ja, sånn ca. tror du kan gjøre det selv, men det er riski. Lenke til kommentar
Nordby Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 La dette spørsmålet her i steden for å starte ny tråd jeg...ipoden min har hengt seg opp, jeg har et viktig skole prosjekt som jeg skal levere om 3 timer, det ligger på harddiscken på ipoden..ekke hjemme så får ikke lest i manualen..hva kan jeg gjøre? Bra vis noen kan svare fort Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Man kan bytte batteri, men det koster noen hundrelapper og må sendes inn til Apple Norge. Det er noen andre folk som bytter batteri også, men da får du uoriginalt batteri, noe som generelt ikke anbefales. Nordy: Restart iPoden (ta Hold på, så av, så trykk ned alle knappene samtidig i ca. 5 sek.) Endret 14. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Du kan restarte den ved å holde inn stop og play knappen. Da rebooter den men du mister ingentig du har lagret Ved batteriskifte må den sendes inn. Koster ca. 1000,- ( kostet 1800,- før ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå