El jefe Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) I Elkjøp-avisa som kom her om dagen, annonserte de med en Napa 1 GB mp3-spiller for 1298,-. Så idag dro jeg og kjøpte den, min første mp3-spiller. Når jeg kom hjem og skulle overføre mp3-filer til den, oppdaget jeg at selv om spilleren skal ha 1 GB lagringskapasitet, går det ikke å legge inn mer enn ca. 650 mb musikk. Det står at det er ca. 350 mb ledig, men om jeg prøver å legge inn flere filer, så kommer det en melding om at det ikke er mulig å overføre flere filer. Jeg har også prøvd å oppdatere firmwaren uten hell.. Så hvis det er noen som vet hva problemet er, ev. har opplevd det samme selv, så setter jeg utrolig stor pris på tips/hjelp.. Endret 11. januar 2005 av El jefe Lenke til kommentar
bluero.no Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg kjenner ikke til denne Napa-spilleren, men stort sett alle enheter har en begrensning på hvor mye som kan legges på rot-katalogen. Spørsmålet er derfor om du har brukt kataloger eller om du har lagt alle filene på rot-katalogen ? Hilsen Jarle Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Hvis du forsøker å legge innpå en fil på 500 mb når du allerede har 600 mb innpå spilleren, kommer det opp en melding om at disken er full, selv om det er 500 mb igjen. Det kan være dette problemet du møter på. Det burde heller kommet opp en feilmelding med "ikke nok ledig plass" Var dette forståelig? Lenke til kommentar
El jefe Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg skjønte hva du mente, men det var ikke akkurat det som var problemet... Når jeg hadde ca. 350 mb. ledig, prøvde jeg å flytte over en sang på ca. 5-6 mb.. Da kom det melding om at filen ikke kunne overføres.. Disken var full på ca. 650 mb... Mulig det har noe med å gjøre at jeg ikke laget undermapper... Uansett, så har jeg byttet inn spilleren og har kjøpt en Zen Touch, så får jeg plass til all musikken min og slipper å bytte ut sanger hele tiden........ Var DETTE forståelig? Lenke til kommentar
bluero.no Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg skjønte hva du mente, men det var ikke akkurat det som var problemet...Når jeg hadde ca. 350 mb. ledig, prøvde jeg å flytte over en sang på ca. 5-6 mb.. Da kom det melding om at filen ikke kunne overføres.. Disken var full på ca. 650 mb... Mulig det har noe med å gjøre at jeg ikke laget undermapper... Uansett, så har jeg byttet inn spilleren og har kjøpt en Zen Touch, så får jeg plass til all musikken min og slipper å bytte ut sanger hele tiden........ Var DETTE forståelig? Hvis du ikke hadde laget underkataloger kan jeg med 99% sikkerhet si at det var det som var problemet. Hilsen Jarle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå