pcgutten Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei! Etter litt spørring rundt på forumet kom jeg fram til at pcen min skulle klare Counter Strike Condition Zero uten hakking. Men så gikk jeg inn på spillet og satte innstillingene på minimum og fikk et fps snitt på 12 - 30. Og her er det noe gale! Hvordan skal spillet stilles inn? Datamaskinen min: AMD DURON 1000mhz 393mb sd ram Radeon 9550SE. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 kjøp ny cpu... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har du 1000MHz eller 800? profilen din sier 800... Anti-aliasing og vertikal sync av? Mener du skal stille inn i spillet på Open GL, avhengig av skjermkort. Du har nVidia så da er det nok Open GL tror jeg. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vet ikke om dette går ann i den siste CS, men i tidligere versjoner så har man kunne velge om man vil spille cs i Direx3d eller OpenGL. Kanskje dette vil gi mer fps. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 som de fleste BØR vite/kunne er da at når steam (cs 1.6 og nyere versjoner) kom ut så ble da kravene for grafikk høyere.. denne pc'en som trådstarter nevner her er altfor dårlig for å klare dagens cs grafikk.!! er faktisk ikke så lite resurskrevende som folk kanskje vil ha det... Man bær iaffal for det første har ett GODT skjermkort for å kjøre dette spillet smooth!! cs tar mye av grafikk prosessor krafta... Men derimot spillet belaster cpu minimalt!! i mot andre spill osv.. er mest grafikk dette går på!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå