janfredrik Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei, har et lite problem her. Når jeg slår av pcen min: Start->Slå av-> slå av datamaskinen. Så slår den seg av, men musen og tastaturlysene lyser fortsatt. (mener disse Caps Lock - Num lock tastene) Sånn var det ikke på den gamle pcen.. Noen som vet? Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Støtter HKet PowerON med Space/Mouse1? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Støtter HKet PowerON med Space/Mouse1? Hvordan finner jeg ut det? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Støtter HKet PowerON med Space/Mouse1? Hvordan finner jeg ut det? Prøv å trykk Space og musknapp1 når maskinen er av.Da skal den slå seg på. Selv om det er lys i num-lock når du har slått maskinen av,så er det ikke noe galt. Slik er det på min maskin også.På min maskin går jeg inn i bios og slår på noe som heter "hot key".Dette gjør at når jeg trykker Ctrl og F1 så slår maskinen seg på. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 er tilkoblingen usb eller ps/2? prøv å skifte tilkobling, kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Selv om maskinen er skrudd av er det fortsatt strøm på hovedkortet. Regner kanskje med at du har USB på både mus og tastatur? Hender på noen maskiner at lysene lyser selv om maskina er avslått når du bruker USB hvertfall. Men ser vel ikke helt 'problemet' i detta her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå