miniPax Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Er det pare PC'n min som er helt på jordet, eller er det noe galt med http://windowsupdate.microsoft.com ? Lenke til kommentar
Foggy Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Funka fint hos meg med Win2k. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hva er det som ikke fungerer? Kan du forklare litt nærmere? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Hos meg (og alle andre PC'ne på jobben) blir den stående lenge på "Ser etter siste versjon av Windows Update Programvare", og browservinduet nekter å reagere. Så etter et eller to minutter, får jeg opp en side som sier: Quote: Windows Update-feilWindows Update has encountered an error and cannot display the requested page.Velg blant sidene nedenfor hvis du vil ha informasjon om Windows Update-tjenester, eller gi oss tilbakemelding.Hjemmeside for Windows UpdateOm Windows UpdateKundestøtteinformasjonSend feilnummer til Microsoft (0x80072F78)Obs! Dette sender feilinformasjon, men oppretter ikke en kundestøttehenvendelse. Det kan hende du får eller ikke får svar. ------ Jeg endret fra "code" til "quote" slik at ikke teksten blir så vanvittig bred. -yummy- ------ Windows Update har funka helt fint før (inntil fredag i forrige uke) _________________ Hello, I'm a signature virus. Copy me to your signature and help me spread. [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-12 19:46 ] Lenke til kommentar
Inbreak Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Eg hadde akkurat same problemet nettopp, mange dagar det var sånn. I går plutselig kom eg innpå igjen. Veit ikkje helt kva som er problemet, men mest sannsynleg fungerar det igjen ganske snart. Lenke til kommentar
sof Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 heisann, dette har sikkert sammenheng med at MS byttet ut sin windowsupdate tjeneste med en ny og bedre (?) en i forrige uke. Tipset må være å enten sjekke litt rundt på microsoft.com etter KB artikler på dette eller oppdatere IE'en på de aktuelle sidene. Da "tvinger" du antakelig frem muligheten for å ta i bruk den nye windowsupdate funksjonaliteten. lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå