LgitechDInovo Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hei! Jeg tenkte å gå i annskaffelse av et vannkjøling's system à dette slaget Jeg lurer på om dette er et bra sett ? er det noen som har noe negativt å komme med? Og vil det få plass inni her Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) kan jo begyne med og flytte HDene opp ved 5.25 slottene ? kjøp omformer på f.eks. mpx.no koster 35.kr stk også setter de det du trenger i bunn kansje radiatoren der du har laget hull til 2 vifter ? på utsiden eller på innsiden Edit: kansje skjere hull der du har viftene dine ? vifter med en vegg bak pleier ikke hjelpe deg så mye men ville satt radiatoren der jeg. altså der ved HD ene står nå Endret 11. januar 2005 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 da er det gjort! Er det noe mer jeg må gjøre?? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Om du ikke har spesielt bruk for alle USB-portene, så ville jeg plukket vekk disse, og flyttet lydkortet til øverste PCI-spor. Da blir det straks romsligere i bunnen av kabbiset. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 du må nok kvitte deg med hd ramma Vis du skjønner noe av dette så er det det jeg mener Edit: fila ble litt stor etter mine kunsterise egenskaper Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 jeg har ruk for de usb portene Men jeg kan omøblere litt ja, flytte det høyere opp, og til "chris" så skla jeg prøve på det du sa, men hvordan skal jeg få festet det? Hvis du ikke har en rask løsning, går jeg løs på verktøyet imorgen Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 tanken tenker jeg du klarer og plassere selv Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 http://mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4531 den er fin eller : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MIHDWBK01SB eller denne ? mye dyrere da så No need 4 tools untatt skrutrekker Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 jeg har en harddisk "holder" som er til 2 stk HDD og jeg vil nok bruke den... men det er det at da vil ikke harddiskene mine kjøles av den ene viften som sitter i siden og blåser frisk luft på de! Men vi får se hva jeg gjør! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) -glem det- Endret 12. januar 2005 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
trra Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Bilde av vannkjølingen som jeg hadde i aopen h600, ikke så stor radiator, men det funka greit. Endret 11. januar 2005 av trra Lenke til kommentar
moray Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Slik har jeg det i mitt Aopen 600B. Større bilde Skjært hull i bunnen, og laget filter av en bilderamme, damestrømpe, superlim og magnetlisse i bunnen. Fjernet føttene, og laget nye. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Slik har jeg det i mitt Aopen 600B. Større bilde Skjært hull i bunnen, og laget filter av en bilderamme, damestrømpe, superlim og magnetlisse i bunnen. Fjernet føttene, og laget nye. Heftig.. Har ikke lyst til å kjøpe vannkjøling på grunn av plassen, men dette har jo motbevist mine teorier (har ikke Aopen 600B, men har et lite kabinett). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå