anders888 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg lurer på hva jeg må gjøre for å få siden min til å oppdatere ser hvert 10 sekund? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Søk etter "cronjob". Er ikke sikker på om det er bra å kjøre en sånn jobb hvert 10sek. Har aldri brukt det. Hvorfor vil du kjøre et script 6 ganger i minuttet? Endret 11. januar 2005 av Waldmeister Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Waldmeister, cronjobs, er ikke det bare noe som kjører et skript til gitte tider? For å oppdatere en side kan man bruke meta-refresh: <META http-equiv="refresh" content="10; URL=tralala.html"> Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Hvorfor vil du kjøre et script 6 ganger i minuttet? for jeg har et web-kamera som kommer med et nytt bilde hvert 10 sekund. så for å slippe å trykke manuelt trenger jeg det. Takk for svar skal prøve det ut nå! Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Det funket det:D men er det noen måter jeg kan få den til å telle ned de 10 sekundene så folk kan se hvor lenge det er igjen? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Da blir det vel PHP, går sikkert ann. Spør i PHP forumet du Lenke til kommentar
LoS Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Spør i javascript du, realtime nedtelling funker som kjent dårlig i PHP. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Når Mike Davidson oppdaterer headeren på siden sin bruker han en conjob, men dette skjer bare en gang hver halve time så det funker vel ikke her. Forresten, går det ikke ann å ha et webkamera på websiden uten å refreshe hele dokumentet for hver gang det kommer et nytt bilde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå