^Jalla^ Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Jeg resatte et hovedkort ved å ta ut klokkebatteriet. Nå må jeg inn i bios og der får jeg spørsmål om kode. Eieren av denne har jo selvfølgelig glemt det siden dette er en gaaammel pc Er det noen måtte å komme inn i bios uten denne koden??? Skriver opp hva som står på hovedkortet og bios. Hovedkort: V66XA Bios: Atmel (tror jeg) AT29C020 15PC 9842 V66XA Bios U35 V3.2R02-MO Hvis dette sier dere noe. Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Hvis du får tak i manualen til kortet (finner det sikkert på web), regner jeg med at også her er det en jumper som du kan resette... Du må bare finne ut hvor den er.... søk deg frem her http://www.uktsupport.co.uk/acer/mb/v66xa.htm Endret 11. januar 2005 av MaDDoG Lenke til kommentar
THacker Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 ta utgangspunkt i linken over: S1, SW2 On Password Check - Bypass Password Off* Password Check - Check Password Lenke til kommentar
^Jalla^ Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Dette virket utmerket. Takker så mye for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå