MaxCPU Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Har valgt å gi Firefox en ny sjanse, men slik det er nå fungerer ikke "tilbake-knappen" på musen min (Logitech MX900 BT). Ingen problemer ellers... Stemmer det at Firefox ikke har "Mouse Gestures" som Opera? Tilnærmet avhengig av dette... Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Det funker for meg, har Logitech mx 310.. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 det fungerer for meg og.... (har mx 310 jeg og) Lenke til kommentar
Dario Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Funker for meg med intellimouse 4.0 og. Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Stemmer det at Firefox ikke har "Mouse Gestures" som Opera? Tilnærmet avhengig av dette... Ikke verre enn at man går til extension-siden (tools -extension) og søker etter mouse gestures, da får du svar på det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 jepp, hele konseptet til firefox er jo "kiss" (keep it simple stupid). så hvis man vil ha ekstra funksjonalitet, så legger man det inn selv.. tror det er mange som prøver firefox, og som ikke liker det, som ikker har forstått dette Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 jepp, hele konseptet til firefox er jo "kiss" (keep it simple stupid). så hvis man vil ha ekstra funksjonalitet, så legger man det inn selv.. tror det er mange som prøver firefox, og som ikke liker det, som ikker har forstått dette Vel jeg forsto det, men for det første virker mange av tilleggene ikke med 1.0 (men virker i 0.7-0.10), og for det andre er tilleggene på engelsk, og om en har valgt norsk FF, blir resultatet ROTETE og dumt. Bruker opera eg... Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Bruker opera eg... Okey. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Stemmer det at Firefox ikke har "Mouse Gestures" som Opera? Tilnærmet avhengig av dette... Ikke verre enn at man går til extension-siden (tools -extension) og søker etter mouse gestures, da får du svar på det. Ikke dumt! Nå fungerer det iallefall. Noen som har link til posten om slike tillegg? Sett den tidligere.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 men så er Firefox gratis og man kan selv velge hvilke funksjoner man vil ha inn, noe som er en STOR fordel for meg iallefall... og det med extentions som ikke fungerer...det er ofte bare en liiten tweak (som man kan gjøre selv) som må til for å få dem til å fungere. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Stemmer det at Firefox ikke har "Mouse Gestures" som Opera? Tilnærmet avhengig av dette... Ikke verre enn at man går til extension-siden (tools -extension) og søker etter mouse gestures, da får du svar på det. Noen som har link til posten om slike tillegg? http://forum.programmer.no/index.php?showt...8&hl=extensions Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå