Singh tha king Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (Flytt denne tråden viss den er feil postet) Altså det svenske 3 nettet til sverige gir mange bra 3G telefoner med abbonement pris. i Sverige men ikke i Norge. Når kommer denne 3nettet til Norge? har hørt det kommer i slutten av 2005, kan det være sant? De 3G telefonen er bare helt fantastiske som følger med i 3 abonnementet...til og med LG telefonen har BT og minnekort med super skjerm osv. Til andre med 3 abonnement kan man ringe gratis tror jeg. www.tre.se bare helt fantastiske telefoner så er bra! tror alle har 3G! Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (Flytt denne tråden viss den er feil postet) Takker og bukker Denne hører hjemme i Operatører og Tjenester, ettersom det handler om operatøren 3 i norge. Jeg har hørt starten av 2006 for når 3 åpner i Norge, men håper du har rett. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Gleder meg sinnsykt til 3 kommer til Norge Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Dette er vel en operatør og ikke et nett? Lenke til kommentar
janoverp Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Tre holder på å bygge sitt eget nett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå