Skateee Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) My Webpage Ja dere får si det dere vill da Best view: 1024-768. Da blir den ikke så liten Endret emnetittel til noe litt mer forståelig. Husk også at alle de 40 tegnene kan og bør brukes fornuftig, lær av andres emnetitler. PoleCat Endret 11. januar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vel, hele siden minner meg om en header. Dette ser ut som hastverksarbeid, fjern lens flare, lag gjerne en header og definer de ulike elementene bedre, altså, slik det er nå er alt sammen blandet i en smørje. Om du skjønner? Altså, header for seg, meny for seg, innhold for seg osv....det ville vært et fint eksempel å følge. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Vel, hele siden minner meg om en header. Synes den er nyskapende og ganske fin. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Nyskapende, nja. Fin, nje. Brukervennelig, nah. Hmm, jeg skjønner ikke hvordan du skal ha mer stoff der. Det blir bare stygt med overflow: auto hvis du ville bruke det. Men det blir alt for lite. Jeg liker små design, men det må se bra ut og være brukervennelige alikevel. Ikke for å være slem, men finn på noe nytt. Det ser ikke så veldig bra ut. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Først må jeg få gratulere med årtusenets orddelingsfeil i topic, noe som selvfølgelig gir et ekstra puff til førsteinntrykket av hva jeg kommer til å få se. Enig med Skomaker. Lite brukervennlig, lite nyskapende og svært lite pent. Du bør også tenke på at et design gjerne skal ha mer enn 4 linjer tekst i seg, og da vil det være lite fordelaktig å ha et design på 200x70 pixler å boltre seg i. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Skimtet at du har "pictures" i menyen. Det blir noen artige små bilder. For å ikke snakke om thumpnailsene Endret 11. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Gud, for en orddeling. Jeg trodde aldri jeg ville leve til å se den der, men nå kan jeg vri meg i graven. For å få med noe om siden også: Hvis det er det ferdige produktet ville jeg rettet skrivefeilene på forsiden.. I tillegg venter jeg liksom på resten av siden, trodde det var noe feil med Opera første gang jeg så den. Altså mye enig med resten av kritikken som har kommet til nå. Endret 11. januar 2005 av Kevlar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå