Gå til innhold

Motorola Mpx220 er kommet (droppet In da house)

Anbefalte innlegg

Eneste som holder meg fra å kjøpe den er iTap-systemet. Den har ikke T9 altså.. Fungerer den iTap-versjonen som er i den godt, greit eller dårlig (i forhold til T9)??

Så hvis iTap fungerer bra, er nok dette telefonen for meg.. :yes:

Edit: Ja, samme kan det egentlig være.. Sendte bestilling til smartphones.no for en time siden. Håper de fortsatt har noen igjen. :ermm: Hvordan fikk du sjekket lagerstatusen, Christian86??

Den har T9.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff... trykkfølsomt display, det har jeg hatt før... Men greit, denne har iallefall normale taster i tillegg... Ville uansett heller satset på mpx220 enn den der.

Jeg har 320*240 display nå, i 262000 farger... tror det blir hardt å gå til noe annet... SOOO NICE :D

Lenke til kommentar
Uff... trykkfølsomt display, det har jeg hatt før... Men greit, denne har iallefall normale taster i tillegg... Ville uansett heller satset på mpx220 enn den der.

Jeg har 320*240 display nå, i 262000 farger... tror det blir hardt å gå til noe annet... SOOO NICE :D

Vet at du har det, *misunnelig* :innocent:

Lenke til kommentar
Eneste som holder meg fra å kjøpe den er iTap-systemet. Den har ikke T9 altså.. Fungerer den iTap-versjonen som er i den godt, greit eller dårlig (i forhold til T9)??

Så hvis iTap fungerer bra, er nok dette telefonen for meg.. :yes:

Edit: Ja, samme kan det egentlig være.. Sendte bestilling til smartphones.no for en time siden. Håper de fortsatt har noen igjen. :ermm: Hvordan fikk du sjekket lagerstatusen, Christian86??

Den har T9.

På hjemmesiden til moto står det at den har iTap med T9-simulering..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fikk min Mpx220 for 275$ (under 2.800) ...HAH! slå den...

Men er ikke med Norsk ordliste da :/

Er det bare å ta den med til en mobilforhandler som selger Mpx220, så kan de oppdatere firmware så blir den på norsk ?

Nypris på Mpx300(den med tastatur) er 1,200 $ ! hvis man er heldig kan man få den for 900$(5.500) på ebay.

...mpx300 har Wi-Fi da(Tråløst nettverksmotaker) .. "sikkle", tenk så digg, surfe gratis med mobilen :D (svar gjerne noen som har denne om det er mulig eller ikke).

jaja ... psp har Wi-Fi også, og snaaaart nettleser, venter heller på nettleseren jeg :)

Endret av padrepio
Lenke til kommentar
Fikk min Mpx220 for 275$ (under 2.800) ...HAH! slå den...

Men er ikke med Norsk ordliste da :/

Er det bare å ta den med til en mobilforhandler som selger Mpx220, så kan de oppdatere firmware så blir den på norsk ?

Nypris på Mpx300(den med tastatur) er 1,200 $ ! hvis man er heldig kan man få den for 900$(5.500) på ebay.

...mpx300 har Wi-Fi da(Tråløst nettverksmotaker) .. "sikkle", tenk så digg, surfe gratis med mobilen :D (svar gjerne noen som har denne om det er mulig eller ikke).

jaja ... psp har Wi-Fi også, og snaaaart nettleser, venter heller på nettleseren jeg :)

Hei, det er nok ikke bare å dra til en forhandler og få det oppgradert til norsk støtte. Den må sendes inn til service for det første, da Motorola ikke har gjrort noen ROM oppdatering tilgjengelig enda. For det andre må du nok belage deg å betale for dette, da du ikke har norsk garranti på produktet ditt.

Motorola MPx300, eller MPx som den egentlig heter, er ikke lansert i USA eller Europa offisielt enda. Den har bltt lansert i noen få land i Asia og så "grå importert" til USA og Europa.

Det stemmer at den har integrert Wi-Fi, slik at du blandt annet kan surfe gratis, så fremt du har gratis tilgang til akesspunktet du benytter deg av.

Problemet med MPx er at den er for seint ute. Hardware messig henger den etter, med en for treg prosessor og alt for lite minne. Prosessoren trekker for mye strøm og hele maskinen jobber vesentlig tregere enn sin konkurrent Qtek 9090/S100.

Lenke til kommentar

Trur jeg skal skaffe meg en telefon med Wi-fi fortest mulig.

Noen forslag til en billig en(3000-4000) hvis det finnes altså.

Noen som er interesert i en Mitsubishi M900 ?

Kan ikke ha 3 telefoner på en gang, blir for teit egentlig å ha to, men "måtte" bare ha M900 før jul...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...