Alexanderdj Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Eneste som holder meg fra å kjøpe den er iTap-systemet. Den har ikke T9 altså.. Fungerer den iTap-versjonen som er i den godt, greit eller dårlig (i forhold til T9)??Så hvis iTap fungerer bra, er nok dette telefonen for meg.. Edit: Ja, samme kan det egentlig være.. Sendte bestilling til smartphones.no for en time siden. Håper de fortsatt har noen igjen. Hvordan fikk du sjekket lagerstatusen, Christian86?? Den har T9. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ser at denne også kommer, bra med 320*240 skjerm og qwerty - tastatur Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Uff... trykkfølsomt display, det har jeg hatt før... Men greit, denne har iallefall normale taster i tillegg... Ville uansett heller satset på mpx220 enn den der. Jeg har 320*240 display nå, i 262000 farger... tror det blir hardt å gå til noe annet... SOOO NICE Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Uff... trykkfølsomt display, det har jeg hatt før... Men greit, denne har iallefall normale taster i tillegg... Ville uansett heller satset på mpx220 enn den der. Jeg har 320*240 display nå, i 262000 farger... tror det blir hardt å gå til noe annet... SOOO NICE Vet at du har det, *misunnelig* Lenke til kommentar
DoleDuck Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Eneste som holder meg fra å kjøpe den er iTap-systemet. Den har ikke T9 altså.. Fungerer den iTap-versjonen som er i den godt, greit eller dårlig (i forhold til T9)??Så hvis iTap fungerer bra, er nok dette telefonen for meg.. Edit: Ja, samme kan det egentlig være.. Sendte bestilling til smartphones.no for en time siden. Håper de fortsatt har noen igjen. Hvordan fikk du sjekket lagerstatusen, Christian86?? Den har T9. På hjemmesiden til moto står det at den har iTap med T9-simulering.. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hmm, skal være enig i at det er T9 med iTAP simulering Er en kombinasjon der. Det er enda ikke kjent om Motorola MPx i det hele tatt kommer. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Hvor mye kostet beistet? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 tror vel prisen vil ligge på det samme som feks 9500. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Blir nok for dyr for meg. Men kan vel ikke være helt umulig å spare litt penger for å kjøpe noe så fint Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2005 for moro skyld alle som er klar over at jeg har slitt med qtek telefoner osv, denne telefonen her fungerer faktisk helt fint Lenke til kommentar
padrepio Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Fikk min Mpx220 for 275$ (under 2.800) ...HAH! slå den... Men er ikke med Norsk ordliste da :/ Er det bare å ta den med til en mobilforhandler som selger Mpx220, så kan de oppdatere firmware så blir den på norsk ? Nypris på Mpx300(den med tastatur) er 1,200 $ ! hvis man er heldig kan man få den for 900$(5.500) på ebay. ...mpx300 har Wi-Fi da(Tråløst nettverksmotaker) .. "sikkle", tenk så digg, surfe gratis med mobilen (svar gjerne noen som har denne om det er mulig eller ikke). jaja ... psp har Wi-Fi også, og snaaaart nettleser, venter heller på nettleseren jeg Endret 4. februar 2005 av padrepio Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Fikk min Mpx220 for 275$ (under 2.800) ...HAH! slå den... Men er ikke med Norsk ordliste da :/ Er det bare å ta den med til en mobilforhandler som selger Mpx220, så kan de oppdatere firmware så blir den på norsk ? Nypris på Mpx300(den med tastatur) er 1,200 $ ! hvis man er heldig kan man få den for 900$(5.500) på ebay. ...mpx300 har Wi-Fi da(Tråløst nettverksmotaker) .. "sikkle", tenk så digg, surfe gratis med mobilen (svar gjerne noen som har denne om det er mulig eller ikke). jaja ... psp har Wi-Fi også, og snaaaart nettleser, venter heller på nettleseren jeg Hei, det er nok ikke bare å dra til en forhandler og få det oppgradert til norsk støtte. Den må sendes inn til service for det første, da Motorola ikke har gjrort noen ROM oppdatering tilgjengelig enda. For det andre må du nok belage deg å betale for dette, da du ikke har norsk garranti på produktet ditt. Motorola MPx300, eller MPx som den egentlig heter, er ikke lansert i USA eller Europa offisielt enda. Den har bltt lansert i noen få land i Asia og så "grå importert" til USA og Europa. Det stemmer at den har integrert Wi-Fi, slik at du blandt annet kan surfe gratis, så fremt du har gratis tilgang til akesspunktet du benytter deg av. Problemet med MPx er at den er for seint ute. Hardware messig henger den etter, med en for treg prosessor og alt for lite minne. Prosessoren trekker for mye strøm og hele maskinen jobber vesentlig tregere enn sin konkurrent Qtek 9090/S100. Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Trur jeg skal skaffe meg en telefon med Wi-fi fortest mulig. Noen forslag til en billig en(3000-4000) hvis det finnes altså. Noen som er interesert i en Mitsubishi M900 ? Kan ikke ha 3 telefoner på en gang, blir for teit egentlig å ha to, men "måtte" bare ha M900 før jul... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Fikk min Mpx220 for 275$ (under 2.800) ...HAH! slå den... Hvor kjøpte du den for den prisen? Og hvilke kurs brukte du om du får $275 til å bli ca 2800 norske? Betalte du utrolig mye frakt samt moms på den? Lenke til kommentar
pabelo Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 jeg bomma litt, mente under 1.800 Kjøpte den fra usa gjennom ebay Lenke til kommentar
THacker Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg har akkurat bestilt den fra www.mpx.no <- de hadde en på lager den er underveis.... I gler me! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Jeg var på Telebutikken på Oslo City idag å så på den, den var nydelig Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Har denne norsk ordliste? Vurderer denne opp mot to andre når jeg skal kjøpe telefon ved slutten av mnd. Lenke til kommentar
THacker Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Den har oversatt FW til norsk. Dvs også T9 ordboka (som forøvrig også har motorola's egen iTap) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå