Christian86 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) Nye favoritt telefonen min (etter prat med glofi , så viser det seg at jeg glemte to viktige detaljer) Speks: Sitat Dette er Motorola MPx220Jobb smartere – lek mer. Igjennom Windows Mobile Smartphone 2003 Second Edition operativsystemet fra Microsoft, vil Motorola MPx220 levere overlegen ytelse når du er på farten. Ring hvor som helst, send e-post, SMS og MMS. Ta med deg videofilmer eller hør på MP3 og WMA mens du er på farten. Med det integrerte kameraet på 1.2 megapiksler med blits får du suverene bilder, selv i mørkere omgivelser. Telefonen kommer med 64 MB innebygd minne, men igjennom minnekort av type miniSD kan du utvide kapasiteten betraktelig. Hold rede på dine kontakter, avtaler, møter og oppgaver. Igjennom Microsoft ActiveSync får du perfekt synkronisering mot Outlook igjennom kabel, Infrarød eller Bluetooth. Og har din bedrift en Microsoft Exchange 2003 server tilgjengelig, kan du koble deg opp mot internett og holde deg oppdatert uansett hvor du befinner deg. • Smartphone 2003 Second Edition • 1.2 megapiksler kamera med blits • 64 MB minne • Flipp telefon design • Tøft design og bra kvalitet • Liten, kompakt • MSN Messenger • Windows Media Player • Pocket Internet Explorer Mer inngående speks Sitat Funksjon Komponent Operativ System: Microsoft Smartphone 2003 Second Edition Minne: 64 MB Flash Rom 32 MB RAM Skjerm: 65K farger TFT LCD skjerm 16-bit 2" 176 x 220 pixels Dimensjoner: Bredde x Høyde x Dybde 99.9mm x 48mm x 24.3mm Vekt: 110 g Klamskjell design Batteri: Litium-Ion 1000 mAH Tale-tid: 300-440 minutter Standby: 140-260 timer GSM nett: GSM Quad-band 850/900/1800/1900 Kommunikasjon: GPRS, Class B Multi slot class 10 Infrarød IrDA SIR og Innebygd Bluetooth Tilkoblinger: Plug in SIM card; mulige tilkoblinger (RS-232, USB og DC strøm) Lyd: Innebygd mikrofon og høytaer. Jack med stereo lyd, til blant annet MP3 Støtte for høyttaler telefon Kamera: Integrert kamera på 1.23 megapiksler med blits Systemet er oversatt til norsk. Det samme med T9. Bilder finner du i dette albumet: Bilder Sted som selger Smartphones Kilden for opplysningene er mysmartphone (sorry for glippen glofi ) for øyeblikket er det kun 24 stk igjen for salg Endret 11. januar 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
yeahdude Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 wow, den telefonen virker jo helt rå da! hvor stor er skjermoppløsninga da? batteritid? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 skjermen aner jeg ikke *spørre selger* battertiden er vel 3-5 dager med normalt bruk. Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 yeahdude skrev: wow, den telefonen virker jo helt rå da! hvor stor er skjermoppløsninga da? batteritid? Større "mini" test er tilgjengelig her: http://www.mysmartphone.no/Article313.phtml Skjermen har en oppløsning på: 176 x 220 pixels http://www.mysmartphone.no/mod-htmlpages-display-pid-5.phtml Lenke til kommentar
b0ne Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 halois, finnes det andre som selger denne supertelefonen? gjerne med netcom active talk. vil ikke ha telenor Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 forhandlere som får via Dangaard kan få tak i den, men du burde være kjapp. Var ca 40 i går, så har forsvunnet en del, og det virket ikke som det kommer særlig fler på en tid Lenke til kommentar
b0ne Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 hva/hvem er dangaard da? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Bra telefon Men er Microsoft smartphone 2003 det samme som pocket pc 2003? Microsoft begge deler, så jeg tengte at det kanskje hadde et nytt navn. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 Dangaard er importør i Norge. Smartphone systemet er vel ala Symbian Uiq feks. System ment for smartphones. Pocket PC 2003 er henholdsvis ment for lomme pcer uten mobil telefon. (så vidt jeg husker) er faktisk veldig fornøyd med den. Enda ikke noe problem med den. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Tror denne telefonen er kul. Vurderte lenge å få tak i den selv, men den kom jo aldri til europa eller asia... Om mpx220, tenker jeg at den eksterne skjermen kunne vært bedre, og det forundrer meg at alle smartphones/symbiantelefoner har 65000 farger, at ingen av de kommer med 262000... Kanskje det har noe med at et slikt OS allerede trekker mye strøm? Du skriver kanskje en lesertest av den etterhvert? Som jeg skal rote meg til å gjøre med min etterhvert... Har man behov for bt, er mpx220 overlegen (iallefall på papiret, har aldri prøvd windows-mobiler selv...) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) skal skrive en lengre test denne helgen. dagene fremover er fylt med møter,foredrag,skole og jobb Denne telefonen er overlegen de fleste MS telefonene etter min mening. Dette kommer av størrelse vs det den leverer. 9090 har vel beste spesifikasjoner, men den er veldig stor det finnes symbian med 262000 skjerm, men det er egentlig bortkastet. Opplever sjelden noe forskjell i skjerm kvaliteten. Enesten skjermen som har overrasket meg hittils er GX30 sin. Endret 11. januar 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 I mine øyne er 9090 en stor stygg pda med mobilfunksjon... det regner jeg ikke som telefon Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 snu det litt Det er en pda med innbygget mobiltelefon. Dette er en telefon med langt bedre office muligheter enn de fleste andre telfoner Lenke til kommentar
el_ninox Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Christian86 skrev: forhandlere som får via Dangaard kan få tak i den, men du burde være kjapp. Var ca 40 i går, så har forsvunnet en del, og det virket ikke som det kommer særlig fler på en tid 32 i ettermiddag i dag. Og eg har bestilt ein, dette skal bli kjekt. Men er ganske i tvil om eg burde eigentleg burde bruke over 5000kroner på ein mobiltelefon! Men det er slikt som må til.... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 11. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2005 (endret) kjøpte min for ca 3600-3800 med 129 kr abonnoment fra telenor. Hadde med fullmakt fra faren min endelig kom Ipod pengene til noe positivt Endret 11. januar 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Nice fon Christian86! Grattis Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Ja, gratulerer........Endelig kom den hit. Vært mulig å kjøpe i flere måneder allerede da ;-) Såvidt tastet på den og den er mye bedre en MPX200 men liker ikke windows mobilene....blir ikke komfortabel :-( Da syntes jeg E680 med LINUX er bedre, men det er nå min mening :-) Lenke til kommentar
DoleDuck Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Eneste som holder meg fra å kjøpe den er iTap-systemet. Den har ikke T9 altså.. Fungerer den iTap-versjonen som er i den godt, greit eller dårlig (i forhold til T9)?? Så hvis iTap fungerer bra, er nok dette telefonen for meg.. Edit: Ja, samme kan det egentlig være.. Sendte bestilling til smartphones.no for en time siden. Håper de fortsatt har noen igjen. Hvordan fikk du sjekket lagerstatusen, Christian86?? Endret 12. januar 2005 av DoleDuck Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 ringte og spurte. For meg så er sms sriving på denne en lek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå