Mellet Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Lurer på om ADSL-modem som DC leverer har innebyd router slik som Telenor har. Eller må man ha en ekstra Router? Lenke til kommentar
spez Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) DC overlater dette til hver enkelt forhandler tror jeg, så det varierer kanskje litt på hvilken modem/ruter du får. Edit: Men det er vanlig av isp'er å levere modem med innebygget ruter funksjonalitet. Endret 12. januar 2005 av spez Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Når jeg bestilte linje fra DC måtte jeg finne meg modem sjøl....Men det er mulig de har endret praksis for det er et år siden. Men det er jo nesten vanskelig å finne et rent adsl modem i dag, de fleste har innebygd router, fw og litt sånt så jeg tror nok du får med router funksjonalitet Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 12. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2005 Når jeg bestilte linje fra DC måtte jeg finne meg modem sjøl....Men det er mulig de har endret praksis for det er et år siden. Men det er jo nesten vanskelig å finne et rent adsl modem i dag, de fleste har innebygd router, fw og litt sånt så jeg tror nok du får med router funksjonalitet Det følger med ADSL-modem nå.. Kansje ikke får et år siden... Hmm, skal sende en mail til DC Support å spørre om de har innebygd router i deres ADSL-modem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå